قیمت مسکن امروز اصفهان ۲۸ تیر ۱۴۰۱/ معاوضه خانه با پژوپارس!

قیمت مسکن در محدوده قائمیه هر متر ۱۰ تا ۲۲ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده؛ همچنین مبلغ اجاره در این منطقه تا دو میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای آپارتمانی از متری ۱۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در قائمیه تا متری ۲۲ میلیون تومان در همان خیابان می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در منطقه، آپارتمان دو خوابه‌ای با متراژ ۱۴۰ متر واقع در کوی گلزار قیمت هر متر ۱۷ میلیون تومان ارائه شده که در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در قائمیه خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۰ سال ارائه کرده است، قیمت هر متر از این خانه ۵۰ متری ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و مبلغ نهایی آن را ۴۸۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند. به گفته صاحب ملک این سوئیت ۵۰ متری قولنامه‌ای، قابل سکونت و تمیز بوده و انشعابات آب، برق، گاز و خط تلفن دارد. نورگیر و پنجره دارد و به تازگی رنگ آمیزی شده است. این فروشنده اعلام کرده است که خانه را با پژوپارس معاوضه و مابقی هزینه آن را به صورت نقدی دریافت می‌کند.

با کمترین آورده صاحب آپارتمان دوخوابه شوید

همچنین آپارتمانی با متراژ ۱۰۰ متر در قائمیه، خیابان حضرت معصومه ۲۱ به قیمت هر متر ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای فروش ارائه شده که مبلغ خرید نهایی آن را ۹۹۰ میلیون تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و قدمت آن کمتر از هفت سال است.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی نوساز و متراژ ۱۱۰ متر در بلوار شفق ۲۴۰ میلیون تومان رهن است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۳۰ متری در قائمیه ارائه شده که مبلغ رهن آن ۴۰۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه و قدمت آن بیش از ۱۵ سال است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بسیار محدود است. یک واحد ۵۱ متری در قائمیه به قیمت رهن ۵۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان منطقه سپرده شده که اجاره آن ماهانه دو میلیون تومان است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۰۰ متری بلوار شفق اجاره: - / ۲۴۰ میلیون تومان رهن
۱۳۰ متری قائمیه

اجاره: - / ۴۰۰ میلیون تومان رهن

۵۱ متری قائمیه اجاره: دو میلیون تومان / ‏۵۰‬ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

محله قیمت خرید
محدوده قائمیه متری ۹ تا ۲۲ میلیون تومان
محدوده کوی گلزار (نوساز) متری ۱۷ میلیون تومان
محدوده خیابان حضرت معصومه ۲۱( قدمت ۷ سال) متری ۱۰ میلیون تومان
کد خبر 589169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.