تقویت سلامت روان خانواده‌ها با آموزش مهارت‌های زندگی

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان از برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی برای خانواده‌های سمنانی در خانه گردشگری سلامت خبر داد.

محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی برای خانواده‌های سمنانی خبر داد و اظهار کرد: امروزه علی‌رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه زندگی، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل و مشکلات زندگی، توانایی‌های لازم و اساسی را ندارند و همین موضوع، آن‌ها را مواجهه با مسائل و مشکلات روزمره و مقتضیات آن آسیب‌پذیر کرده است.

وی با بیان اینکه مهارت‌های زندگی یکی از عوامل گسترش بهداشت روانی جامعه است، افزود: با هدف افزایش سلامت روانی خانواده‌ها و به مناسبت دهه ولایت، یک دوره کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه خانواده‌ها با تدریس کارشناسان حوزه روان‌شناسی خانواده در محل خانه گردشگری سلامت سمنان برگزار شد.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون چندین دوره کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی برای خانواده، نوجوانان و جوانان در محل خانه گردشگری سلامت شهر سمنان برگزار شده که امیدواریم در دنیای پرتلاطم امروز که شهروندان و خانواده‌ها با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، گذر از این دوران با کمک گرفتن از دوره‌های روان‌شناسی و مهارت‌های زندگی آسان‌تر شود.

کد خبر 588760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.