برای قطعی برق در تابستان چه موتور برقی بخریم؟

چند سالی است که با شروع فصل گرما و روشن شدن وسایل خنک کننده و در پی آن مصرف بیشتر برق از شبکه سراسری باعث قطعی برق در نقاط مختلف کشور شده است.

به طوری که حتی جدول قطعی برق در ساعات مختلف در مناطق مختلف شهرها منتشر شد. در دو یا سه سال گذشته شاهد رونق گرفتن استخراج ارز دیجیتال بودیم.

به گفته‌ی خود مسئولین مصرف بیش از حد برق این ماینر ها بیش از قبل باعث هدررفت برق شده و گویا قطعی برق در تابستان اجتناب ناپذیر است.

شرکت مهندسی-بازرگانی آبادیزل با ۱۲ سال سابقه در زمینه خرید و فروش موتور برق، دیزل ژنراتور، گاز ژنراتور، پمپ آب، تابلو برق، اتوماسیون برق، و … آماده ی ارائه ی خدمات به خریداران عزیز است.

هنگام خرید دیزل ژنراتور و موتور برق باید به چه نکاتی توجه کنید؟

-در ابتدا باید نیاز خود را بدانید، یعنی باید بدانید چه دستگاه‌های برقی و چه تعداد لامپ و سایر لوازم برقی را می‌خواهید روشن کنید.

مثلاً کسی برای ویلا یا خانه یا باغ خود که پمپ آب آن برقی است و موقع قطع برق آب هم قطع می‌شود ژنراتور می‌خواهد، و نهایتاً می‌خواهد تعدادی لامپ و یک پنکه یا کولر روشن کند.

یا کسی که کارخانه دار هست و برای برق پشتیبان برای خط تولید خود که دستگاه‌های سه فاز دارد ژنراتور می‌خواهد.

به طبع انتخاب این دو نفر برای خرید دیزل ژنراتور و موتور برق باهم متفاوت است. قیمت موتور برق هایشان هم فرق دارد، چون نیازهایشان متفاوت است. پس اول باید نیاز خود را بدانید. بعد به سراغ خرید دیزل ژنراتور یا موتور برق بروید. بعد از محاسبات و تخمین توان مورد نیاز خود به سراغ انتخاب برندهای معتبر می‌رویم.

برندهایی از قبیل هوندا، فیرمن، دیانا، گرین پاور، هیوندای، لیفان، پوتر، کوپ، سنسی، جیان دانگ، لانسن، استریم، نویگیتور، کامینز، کوبوتا، دهری، سان پاور، هواسدان، یاماها، ناکایو، ایمر، آسترا، رویال، کوپر، آپولو، اپکس، لوبن، دوو، واکسون، روبین، کیپور و...

در ادامه به بررسی چند برند معتبر می‌رویم تا با خیال راحت تر خرید کنید. برای اطلاع از قیمت موتور برق به سایت آبادیزل مراجعه کنید.

موتور برق دوو

مارک دوو مارک لوازم خانگی دوو اولین بار در سال ۱۹۶۳ در سئول، کره جنوبی تاسیس شد. این مارک یکی از مارک‌های باکیفیت و با کیفیت لوازم خانگی است که طرفداران بسیاری در میان مارک‌های دیگر لوازم خانگی مانند سامسونگ، بوش، اسنوا و غیره دارد.

شرکت دوو در ایران و یا محصولات آن یک مارک شناخته شده است که خانواده‌های ایرانی حداقل چند وسیله خانگی در خانه دارند و طبق آمار همه مصرف کنندگان از این مارک و لوازم خانگی آن و نحوه کار آنها کاملاً راضی هستند.

دوو در زمینه موتور برق هم شهرتی برای خود کسب کرده و با تولید موتور برق‌های با کیفیت جایگاه خود را در بازار پیدا کرده. قیمت موتور برق های دوو نسبت به کیفیت محصول معقول است.‌

موتور برق هیوندای

هیوندای یکی از قوی‌ترین شرکت‌ها در صنایع مختلف از جمله تولید موتور برق است که پس از ۶ دهه قادر به ارائه محصولات متنوع خود در بازارهای جهانی با کیفیت و قیمت موتور برق مناسب است که باعث رضایت مشتری شده است.

موتور برق هوندا (المکس)

بدون شک برند هوندا یا هوندا المکس، از جمله بهترین و برترین برندهای تولید کننده تخصصی موتور برق است. شرکت هوندا از جمله قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت‌ها است و یکی از برجسته‌ترین و معروف ترین برندهای موتوربرق در جهان به حساب می‌آید. امروز موتور برق با مارک هوندا یکی از با کیفیت ترین نوع موتور برق‌ها است و تنوع بسیار گسترده‌ای دارد.

برای قطعی برق در تابستان چه موتور برقی بخریم؟

موتور برق‌های دیانا

کمپانی دیانا، یک کمپانی فعال و نام آشنای چینی است که سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید ابزاآلات کشاورزی از جمله موتور پمپ دیانا، کارواش دیانا، سمپاش، علف تراش الکترو پمپ، کلتیواتور، موتور برق بنزینی و دیزلی و دیزل ژنراتور دارد.

آبادیزل یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروشگاهی در ایران است که موتور برق‌های دیانا را به فروش می‌رساند، برای اطلاع از قیمت موتور برق‌های دیانا در آبادیزل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موتور برق لیفان

برند لیفان ساخت کشور چین است و یکی از برندهای صنعتیِ دولتی به حساب می‌آید، از این رو توجه زیادی به این برند شده که به طبع باعث افزایش کیفیت و خدمات این برند معتبر شده است.
موتور برق، موتور تک، موتور پمپ آب، سمپاش موتوری و … از جمله از محصولات این کمپانی است.

برای قطعی برق در تابستان چه موتور برقی بخریم؟

برند پوتر

کمپانی پوتر در سال ۱۹۹۶ در شهر ژجیانگ در کشور چین تاسیس و فعالیت‌های خود را آغاز کرد، امروزه این کمپانی بابیش از ۳۰۰ کارمند و در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد، از جمله تجهیزات این کمپانی می‌توان به تولید موتورهای بنزینی تا توان ۱۳ اسب، موتور برق تا توان ۵.۵ کیلووات، کف کش‌ها و موتور پمپ‌های آب اشاره کرد.

موتور برق پوتر از سری محصولات مطمئن بازار است که در تیپ‌های گوناگون برای پوشش نیازهای متنوع از فعالیت‌های خانگی، فروشگاهی، صنعتی و حتی باغبانی و جوشکاری طراحی شده‌اند.

کمپانی پوتر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت خیلی زود استانداردهای CE و GS را کسب کند و در سال ۲۰۰۸ موفق به دریافت گواهینامه ISO9001 شد.امروزه محصولات کمپانی پوتر در بیشتر از ۲۰ کشور جهان دارد عرضه می‌شود و به شهرت زیادی توانسته است دست پیدا کند.

موتور برق استریم

کمپانی استریم در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و در زمینه تولید پمپ‌های آب فعالیت‌های خود را آغاز کرد، که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

استریم را می‌توان یکی از قوی‌ترین برندهای تولید کننده چینی در زمینه موتورهای الکتریکی، مولدهای برق کوچک و بزرگ بنزینی و دیزلی و … دانست.

این کمپانی در اصل با نام TIANJIN ELECMOTOR شروع به فعالیت نمود

و پس از شناخته شدن در سطح بومی با برند استریم stream محصولات خود را در مقیاس جهانی به فروش رساند.

مناسب بودن قیمت موتور برق استریم باعث شده تا انتخاب خوبی برای خرید دیزل ژنراتور و موتور برق باشد.

موتور برق لانسین

موتور برق لانسین از بهترین برندهای موتور برق و محبوب ترین برندها در بازار ایران است که نسبت به سایر برندها در بازار از کیفیت ویژه و بالاتری برخوردار است، همچنین محصولات لانسین از لحاظ قیمت موتور برق در برابر کیفیتی که از این محصول مشاهده خواهید کرد بسیار به صرفه تر و به عنوان یک سرمایه گذاری خوب برای شما خواهد بود.

موتور برق دهری

موتور برق‌های شرکت چینی Dehray که به عنوان زیر مجموعه کمپانی معروف چینی کیپور Kipor شناخته می‌شود محصولی جدیدی است که وارد بازار صنعتی کشور شده است و با توجه به سابقه درخشان کمپانی Kipor انتظار می‌رود این محصولات نیز از کیفیت بسار بالا و قیمت مناسب نسبت به رقبا برخورد دار باشد.

موتور برق‌های Dehray در دو دسته بزینی و دیزلی موجود می‌باشد که با بالا رفتن حداکثر توان موتور سوخت این موتور برق از بنزینی به دیزلی تغییر می‌کند و برای مصارف ساختمانی و خانگی و هنگام قطع برق شهری می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

کد خبر 588648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.