گوشی جدید ردمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی K50S Pro احتمالا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ردمی قصد دارد دو گوشی K50S و K50S Pro را در چین معرفی می‌کند. ردمی K50S Pro احتمالاً به عنوان اولین گوشی این برند با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. یک افشاگر معروف چینی مشخصات کلیدی گوشی پرچم‌دار بعدی ردمی را به اشتراک گذاشته است.

گوشی رده‌بالای ردمی به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد و از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود نخستین گوشی چینی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی‌های شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و 12S اولترا همگی با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شدند؛ به همین دلیل بعید است که این شرکت گوشی دیگری با نام تجاری شیائومی و با این پردازنده رونمایی کند. بازارهای جهانی به جای سری شیائومی 12S، سری شیائومی 12T را با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 دریافت خواهند کرد و مدل‌های 12T و 12T Pro در چین احتمالاً با نام‌های ردمی K50S و ردمی K50S Pro عرضه خواهند شد.

گوشی ردمی K50S Pro پیش از این تاییدیه 3C را دریافت کرده است به همین دلیل امکان دارد در ماه آگوست و به همراه ردمی K50S به صورت رسمی در چین رونمایی خواهد شد.

کد خبر 588362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.