رندرهای سه بعدی آیفون ۱۴ پرو منتشر شد

رندرهای سه بعدی باکیفیت از آیفون ۱۴ پرو بار دیگر طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این شاهد انتشار رندرهای آیفون ۱۴ پرو اپل بوده‌ایم که براساس مدل‌های CAD طراحی شده‌اند؛ اکنون نیز مدل‌های سه بعدی جدیدی از این گوشی در دسترس قرار گرفته است که آن را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد. سازنده مدل‌های سه بعدی آیفون ۱۴ پرو از نرم‌افزار CAD برای ساخت این طرح‌ها استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که ابعاد استفاده شده در این طرح‌ها با ابعاد واقعی یکسان است و جزئیات کافی را برای ارائه رندرهای نزدیک به محصول نهایی ارائه می‌دهد.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که تولید آیفون ۱۴ مکس نسبت به برنامه زمان‌بندی شده اپل به تعویق افتاده است. عرضه پنل‌های این گوشی همچنان از آیفون ۱۳ پرومکس بسیار عقب است. با توجه به مطالب ارائه شده توسط زنجیره تامین‌کنندگان اپل، محموله‌های پنل‌های مورد نیاز این شرکت برای بعضی از مدل‌های سری آیفون ۱۴، دیرتر از برنامه‌ریزی‌ها عرضه خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ابعاد نمایشگر آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرومکس یکسان خواهد بود، اما نوع پنل‌های این دو مدل متفاوت از یکدیگر خواهد بود. به عنوان مثال آیفون ۱۴ مکس از پروموشن (Promotion) پشتیبانی نمی‌کند، پروموشن فناوری نرخ نوسازی تطبیقی اپل است که به صورت انحصاری فقط در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس ارائه خواهد شد.

کد خبر 588355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.