۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
گوشی مشابه آیفون ۱۲ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Nothing Phone 1 شباهت انکارناپذیری با آیفون ۱۲ اپل دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Nothing Phone 1 با طراحی منحصربه‌فرد شفاف و بدنه پشتی مجهز به LED قابل سفارش‌سازی معرفی شد. از همان روزهایی که اولین رندرها از این گوشی در دسترس قرار گرفت، گمانه‌زنی‌ها در مورد شباهت آن با آیفون‌های اپل ارائه شد.

اخیراً ویدئویی از مقایسه Nothing Phone 1 و آیفون ۱۲ اپل در توئیتر به اشتراک گذاشته شده که دید بهتری از شباهت این دو گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد؛ هر دو گوشی ذکر شده در این ویدئو از زوایای مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند. بنابراین با یک نگاه ساده می‌توان سبک کلی آیفون را در گوشی Nothing Phone 1 مشاهده کرد.

بیشتر ویژگی‌های فنی گوشی Nothing Phone 1 در حد محصولات میان‌رده است؛ این گوشی از تراشه Snapdragon 778G+ 5G، حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای صفحه‌نمایش قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Nothing Phone 1 می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، بلندگوهای استریو و حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر اشاره کرد. مدل پایه این گوشی با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و هشت گیگابایت حافظه رم با قیمت تقریباً ۴۷۰ یورو وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 588321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.