راه‌اندازی رسمی خدمات سلامت روان توسط شورای شهر سولی‌هال

شورای شهر سولی‌هال به افراد بالای ۱۸ سال خدمات سلامت روان ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر سولی‌هال به‌طور رسمی به راه‌اندازی خدمات سلامت روان برای افراد بالای ۱۸ سال اقدام کرد که در رابطه با کمک به افراد در بهبودی شخصی، مستقل شدن و اصطلاحاً روی پای خود ایستادن است. در این خدمات جلسات پشتیبانی و گروهی به‌صورت هفت روز هفته در تمام مکان‌های اجتماعی شمال، مرکز و جنوب شهر برگزار می‌شود. در این جلسات مشاوره‌های گوناگون ارائه و مسائل مختلف از مراقبت از خود گرفته تا درس خواندن مورد بحث قرار می‌گیرد.

عضو کابینه مراقبت‌های اجتماعی و سلامت بزرگسالان شورای شهر سولی‌هال از استقبال بی‌نظیر عموم مردم از خدمات مذکور ابراز مسرت کرد و ایجاد فضاهایی که در آن افراد گوناگون داستان‌های خود را به اشتراک می‌گذارند و کمتر احساس انزوا می‌کنند را عالی شمرد.

وی در ادامه گفت: «این‌که افراد زیادی برای استفاده از این خدمات مراجعه کرده‌اند خیلی خوب است. من از نزدیک شاهد تفاوتی بودم که این سرویس دوستانه و خوشامدگو ایجاد کرده است. خدمات ارائه مشاوره شواری شهر سولی‌هال جایی است که مردم می‌توانند برای دریافت حمایت داستان‌های خود به اشتراک بگذارند و از احساس انزوا دور بمانند.»

شورای شهر اعلام کرد که برگزاری این جلسات در مکان‌های مختلف سراسر منطقه به این معنی است که خدمات پشتیبانی به خانه‌های مردم نزدیک‌تر است و به آن‌ها کمک می‌کند احساس کنند بخشی از جامعه محلی خود هستند. علاوه بر این، مردم برای مراجعه به این خدمات نیازی به ارجاع توسط پزشک عمومی یا متخصص ندارند و هیچ تعهدی برای اجبار آن‌ها به حضور هفتگی نیز وجود ندارد. خدمات مشاوره شورای شهر سولی‌ها در دسترس همه افراد بالای ۱۸ سال است و در بهبودی شخصی و توانمندی اجتماعی به آن‌ها کمک می‌کند.

شورای شهر در این خدمات به جامعه کمک می‌کند که روی پای خود ایستادن را بیاموزند و تجربه کنند. نقش گروه‌های داوطلبانه کمک در آن نیز شامل استقبال از مردم و ایجاد احساس راحتی در آن‌ها است. این داوطلبان با ایجاد دوستی و دیدارهای خودخواسته با افراد گوناگون به کاهش حس انزوا در سراسر شهر کمک می‌کنند.

مدیر بخش امور سلامت روان شورا که از تأثیر چشمگیر خدمات سلامت روان شورای شهر طی تنها یک هفته به وجد آمده بود، برگزاری چنین رویدادهایی که طی آن بتوان میان داوطلبان اجرا و کاربران خدمات رابطه برقرار کرد را فوق‌العاده توصیف کرد و آن را ضرورتی برای اطمینان از ارائه خدمات برای رفع نیازهای محلی دانست.

کد خبر 587764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.