سرتاج تخت خوب و بد برای فنگ شویی

اتاق خواب شما یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه شما از منظر فنگ شویی است زیرا نشان دهنده وجود شماست. شما همچنین زمان زیادی را در اتاق خواب خود می‌گذرانید و اینجا جایی است که برای استراحت و شارژ مجدد شما طراحی شده است.

این بدان معناست که برای اطمینان از اینکه انرژی اتاق خواب شما برای حمایت از شما تنظیم شده است، ارزش تلاش را دارد.

زمانی که بتوانید یک خواب خوب داشته باشید، به شما این امکان را می‌دهد که خود را به خوبی ریلکس کنید و شادابی خود را به همه بخش‌های زندگی خود بیاورید. یک تخت خواب با موقعیت مناسب با یک سرتاج خوب یک راه ساده و قدرتمند برای استفاده از فنگ شویی برای بهبود خواب است که به نوبه خود منجر به بهره‌وری و تمرکز بیشتر در هنگام بیداری می‌شود.

موقعیت فرماندهی بهترین است

یکی از مهم‌ترین مواردی که در اتاق خواب باید به آن توجه کنید، محل قرارگیری تخت خواب شما است. در حالت ایده آل، تخت شما باید در موقعیت فرماندهی قرار گیرد، به این معنی که می‌توانید در حالی که در رختخواب دراز کشیده‌اید، ورودی اتاق خواب خود را ببینید. فرمانده بودن به شما این امکان را می‌دهد که هر کسی یا هر چیزی را که ممکن است به سمت شما می‌آید، به معنای واقعی یا استعاری مشاهده کنید، که به ضمیر ناخودآگاه شما کمک می‌کند تا آرام شود.

اطمینان از مرتب بودن تختخواب شما اولین قدم عالی هنگام چیدمان اتاق خواب است، به خصوص اگر تجربه اضطراب یا استرس را دارید. اگر نمی‌توانید تخت خود را در موقعیتی قرار دهید که به شما امکان می‌دهد درب اتاق را ببینید، می‌توانید آن را با یک آینه تنظیم کنید. آینه را طوری قرار دهید که وقتی در رختخواب هستید بتوانید انعکاس در را در آن ببینید.

سرتاج تخت خوب و بد برای فنگ شویی

تخت را با درب در یک راستا قرار ندهید.

یکی دیگر از جنبه‌های قرار دادن تخت خود در موقعیت فرماندهی این است که اطمینان حاصل کنید که در هنگام خواب مستقیماً در یک خط با درب قرار ندارید. اگر به دلیل چیدمان یا جزئیات طراحی اتاق خواب خود نمی‌توانید محل تختخواب خود را به این شکل تعیین کنید، می‌توانید از یک توپ کریستالی فنگ شویی برای اصلاح این موضوع استفاده کنید. توپ کریستالی را از سقف تا نیمه بین لبه تخت و درب اتاق خواب آویزان کنید. با این حال، اگر امکان جابجایی تخت تان وجود دارد، همیشه این کار بهترین انتخاب برای شماست.

سرتاج تخت و فنگ شویی

در فنگ شویی، داشتن یک سرتاج تخت محکم که به طور ایمن به تخت شما متصل باشد، مهم است. یک سرتاج تخت محکم، تقریباً مانند کوهی که شما را از پشت حمایت می‌کند و از شما محافظت می‌کند، احساس امنیت می‌دهد.

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد

سرتاج تخت خواب شکسته یا ناامن نه تنها به طور بالقوه خطرناک است، بلکه پیامی پرانرژی از کمبود و ناامنی را به جهان هستی ارسال می‌کند. همچنین بهتر است از سر تخت‌ها و تخت‌های فلزی خودداری کنید زیرا فلز زمین نمی‌شود و می‌تواند انرژی منفی بیشتری را به سمت شما هدایت کند.

در حالت ایده‌آل، شما نباید سر تختی داشته باشید که در هنگام خواب دارای گوشه‌های تیز باشد. این اتفاق انرژی چی منفی را به سمت شما هدایت می‌کند که می‌تواند انرژی و خواب شما را مختل کند. قرار دادن قفسه روی سرتاج تخت نیز توصیه نمی‌شود، زیرا می‌تواند باعث نگرانی یا احساس قرار گرفتن چیزی بالای سر شما شود.

بهترین سر تخت فنگ شویی

بهترین سرتخت های فنگ شویی آنهایی هستند که به طور ایمن به تخت وصل شده و روی دیوار قرار می‌گیرند. فراتر از آن، چند فاکتور دیگر وجود دارد که می‌توانید هنگام انتخاب بهترین سرتاج تخت خواب برای فضای خود در نظر بگیرید.

رنگ در انتخاب تخت

انتخاب عمدی رنگ خاصی برای سرتاج تخت خود یکی از راه‌های پرورش انرژی خاصی در خانه شماست. رنگ‌های مختلف معانی فنگ شویی متفاوتی دارند، بنابراین ممکن است بخواهید سر تختی را به رنگی انتخاب کنید که نمایانگر کیفیتی باشد که دوست دارید به زندگی خود دعوت کنید.

  • قهوه‌ای نشان‌دهنده انرژی خاکی است که زمینه‌ساز و پرورش‌دهنده است.
  • سفیدها تمیز و شفاف هستند و می‌توانند ارتباط قوی را دعوت کنند.
  • رنگ سیاه به عمق متصل است و می‌تواند به شما در پرورش هدف و انرژی آرام کمک کند.
  • خاکستری‌ها از شادی و سادگی استقبال می‌کنند.
  • البته، شما همچنین می‌خواهید رنگی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید. همچنین رنگی که تداعی‌های مثبتی برای شما دارد را باید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که کدام رنگ بیشتر با شما طنین انداز می‌شود و به آن توجه کنید.

سرتاج تخت خوب و بد برای فنگ شویی

مواد و متریال استفاده شده در تخت خواب

همچنین بهتر است جنس سرتاج تخت خود را نیز در نظر بگیرید. چوب یک ماده معمولی است که انتخاب خوبی برای سرتاج تخت است. چوب جامد به لت ارجحیت دارد، اگرچه لت های چوبی تا زمانی که تیز و نوک تیز نباشند مشکلی ندارند. تخته‌های پارچه‌ای روکش شده عالی هستند زیرا نرم و محکم هستند و به احساس امنیت شما کمک بسزایی می‌کنند.

شکل تخت خواب فنگ شویی

مانند رنگ‌ها، اشکال مختلف نیز معانی و نمادهای متفاوتی در فنگ شویی دارند.

  • سر تخت‌های مربع نشان دهنده عنصر زمین است که شما را پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید یک سرتاج تخت مربعی استفاده کنید، سعی کنید از گوشه‌های بزرگ و تیز خودداری کنید.
  • یک سرتاج تخت با لبه‌های گرد شبیه یک تپه پشت سر شماست و حس امنیت را برای شما ایجاد می‌کند. تخته‌های خمیده نیز عالی هستند، زیرا جریانی نرم‌تر و ملایم‌تر از انرژی چی را ایجاد می‌کنند.

تولید کننده انواع سرویس خواب

با توجه به نکات گفته شده، شما باید تخت خوابی را تهیه کنید که تمامی این موارد را رعایت کند. مجموعه سرویس خواب هومودکورز تولیدکننده انواع تخت خواب و سرویس خواب می‌باشد که در کنار کیفیت بالای متریال محصولی متناسب با شما را تولید می‌کند. تمامی محصولات مجموعه دارای دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می‌باشد. مجموعه علاوه بر کیفیت بالا دارای واحد سفارشی سازی نیز می‌باشد. شما می‌توانید تغییرات مدنظر خود را بر روی تمامی محصولات اعمال کنید. برای خرید حضوری نیز می‌توانید به شوروم مجموعه واقع در بازار مبل یافت آباد مراجعه نمائید.

کد خبر 586972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.