۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
هدفون جدید ایسوس معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون ایسوس ROG Cetra با قابلیت اتصال بلوتوثی و سیمی و پشتیبانی از فناوری LossLess معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایسوس به‌تازگی گوشی‌های گیمینگ پرچم‌دار ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro را رونمایی کرده است؛ این شرکت هدفون بی‌سیم گیمینگ جدیدی نیز معرفی کرده است که علاوه بر حالت بلوتوث می‌توان با استفاده از کابل موجود در جعبه در حالت سیمی نیز استفاده کرد. استفاده از این کابل امکان بهره گرفتن از DAC چهارگانه را فراهم می‌کند، بنابراین کیفیت پخش صوت را افزایش می‌دهد.

هدفون جدید شرکت ایسوس با نام ROG Cetra True Wireless Pro به بازار عرضه می‌شود و طراحی جذابش می‌تواند آن را برای کاربران به گزینه‌ای جذاب تبدیل کند. این هدفون از یک جفت درایور ۱۰ میلی‌متری و پلتفرم Snapdragon Sound کوالکام و فناوری AptX LossLess بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های هدفون ایسوس ROG Cetra می‌توان به کنترل‌های لمسی و دسترسی به دستیارهای صوتی گوشی‌های هوشمند و گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب و تعریق اشاره کرد. باتری این محصول در صورت فعال نبودن ANC و با هر بار شارژ کامل هفت ساعت دوام می‌آورد. با درنظرگرفتن باتری کیس این هدفون، عمر باتری آن در حالت ذکر شده به ۲۱ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

با فعال کردن قابلیت ANC، شارژدهی باتری محصول ذکر شده کاهش پیدا می‌کند درصورتی‌که باتری کیس را نیز در نظر بگیریم، عمر باتری به ۱۳ ساعت می‌رسد. کیس این هدفون گیمینگ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ، یک ساعت‌ونیم به عمر باتری آن اضافه خواهد شد. هنوز جزئیاتی درمورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه هدفون ایسوس ROG Cetra در دسترس نیست؛ البته به نظر می‌رسد که این هدفون سپتامبر یا اکتبر وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 586512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.