گچساران زیر پوشش طرح ملی تلاوت قرآن

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: برای نخستین بار شهرستان گچساران زیر پوشش طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، حسین مقدم‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای نخستین بار شهرستان گچساران زیر پوشش طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا (ع) قرار گرفت. بر این اساس نوجوانان و جوانان ساکن در مناطق شهری و روستایی این شهرستان می‌توانند به صورت مجازی در این طرح شرکت کنند.

به گفته وی، علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ثبت‌نام کنند.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور افزود: ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان‌های کشور به‌زودی آغاز خواهد شد.

مقدم‌کیا تصریح کرد: در این طرح نونهالان و نوجوانان پسر هشت تا ۱۵ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال می‌توانند شرکت کنند. کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان، تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود. امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند از طریق سایت melitelavat.ir اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد، در بخش پسران (هشت تا ۱۵ سال) تقلید از اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی و شحات انور و در بخش دختران دختران (۱۰ تا ۱۵ سال) تقلید از اساتید عبدالباسط و مصطفی اسماعیل انجام می‌شود.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور تصریح کرد: پس از ثبت نام، تا پایان شهریورماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلساتی با حضور اساتید، برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان پس از شرکت در کلاس‌ها و اتمام دوره، برای سنجش در آزمون‌های پایان دوره، شرکت خواهند کرد.

کد خبر 585981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.