۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کنسول دستی AOKZOE A1 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کنسول دستی AOKZOE A1 با نمایشگر هشت اینچی IPS و تراشه Ryzen 6800U معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، AOKZOE نخستین شرکتی است که کنسول قابل حملی با تراشه AMD Ryzen 7 6800U را به تولید انبوه می‌رساند. این محصول با استفاده از این تراشه می‌تواند تجربه بسیار خوبی از اجرای بازی‌ها ارائه دهد. ترکیب این پردازنده با گرافیک Radeon 680M و رم LPDDR5X باعث می‌شود A1 بازی Elden Ring را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و Forza را با نرخ بیش از ۱۰۰ فریم بر ثانیه اجرا کند.

کنسول دستی AOKZOE A1 برای خنک نگه‌داشتن قطعات داخلی، از فن‌های خنک‌کننده آلومینیومی و لوله‌های حرارتی مسی و سیستم کنترل دمای هوشمند بهره می‌برد. این محصول از صفحه‌نمایش هشت اینچی IPS LCD با وضوح تصویر Full HD و تراکم پیکسلی ۲۸۳ پیکسل بر اینچ بهره می‌برد. وزن نسخه استاندارد این دستگاه ۶۶۸ گرم است و از چراغ‌های RGB سفارشی‌سازی شده استفاده کرده است که امکان شخصی‌سازی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند با فشار دادن کلیدهای ترکیبی خاص کنسول دستی AOKZOE A1، نوار مخصوص چراغ‌های RGB را باز کنند و بین حالت‌های مختلف نورپردازی جابه‌جا شوند. این دستگاه برای بهبود تجربه بازی، سه حالت و ۲۰ جلوه نورپردازی در اختیار افراد قرار می‌دهد. کنسول دستی AOKZOE A1 از موتور لرزشی و ژیروسکوپ بهره می‌برد که به گیمرها اجازه می‌دهد برای کنترل جهت یا هدف‌گیری بهتر، آن را کج کنند و هنگام بازی تعاملات لمسی را دریافت کنند.

قوس‌های ارگونومیک بدنه کنسول دستی AOKZOE A1 و چیدمان دکمه‌ها می‌توان به طور مؤثر مانع خستگی انگشتان دست شود. این محصول از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین افراد می‌توانند به سرعت آن را شارژ کنند و از ادامه بازی خود لذت ببرند.

کد خبر 585546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.