دستگیری سرکرده اصلی قاچاقچیان موادمخدر

فرمانده انتظامی قم از دستگیری سرکرده قاچاقچیان خرد موادمخدر و کشف دو کیلو و ۲۲۸ گرم مواد روان‌گردان اعم از شیشه و هروئین، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ امیر مختاری اظهار کرد: با رصد و پیگیری فعالیت یکی از سرکردگان موادمخدر و اشراف اطلاعاتی روی نامبرده در یکی از محلات آلوده شهر قم توسط مأموران کلانتری ۱۳ شهید سعیدی، اقدامات مجرمانه وی برای پلیس محرز و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری همدست وی در این عملیات، افزود: از افراد دستگیر شده دو کیلو و ۲۲۸ گرم مواد روان‌گردان اعم از شیشه و هروئین و ترازوی توزین دیجیتال و آلات و ادوات مصرف موادمخدر کشف شده است.

متهم اصلی فاقد سابقه اعتیاد است

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه متهم اصلی فاقد سابقه اعتیاد است، ادامه داد: وی تنها با تعداد محدودی از خرده‌فروشان در ارتباط بوده و طی بررسی صورت گرفته علاوه بر کشف ۴۵۰ میلیون ریال وجه نقد، مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز گردش مالی اخیر وی از طریق دستگاه پز بوده است.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شده است، تصریح کرد: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ مختاری از شهروندان خواست در صورت مواجهه با اینگونه موارد از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مأموران انتظامی نسبت به دستگیری مجرمان، اقدام کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 584932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.