تلویزیون جدید هایسنس معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون پرچم‌دار هایسنس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بلندگوهای ۸۰ واتی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هایسنس از تلویزیون هوشمند پرچم‌دار جدید خود به نام A9H رونمایی کرد. این محصول دارای صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹، وضوح تصویر 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و دو درگاه HDMI 2.1 با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز نیز دارد.

تلویزیون هایسنس A9H در دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه خواهد شد، البته درحال‌حاضر فقط مدل ۶۵ اینچی آن در دسترس است. این محصول از پنل OLED بهره می‌برد، دقت رنگ چشمگیری را ارائه می‌دهد و از فناوری Dolby Vision IQ پشتیبانی می‌کند که امکان افزایش سطح روشنایی به ۱۰۰۰ نیت را هنگام تماشای محتوای HDR فراهم می‌کند. تلویزیون ذکر شده از پنل رنگی ۱۰ بیتی بهره می‌برد و از HDR10 Plus نیز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هایسنس A9H به بلندگوی ۸۰ واتی مجهز شده است که شامل پنج درایور متوسط ۱۰ واتی، دو توئیتر پنج واتی و یک ساب‌ووفر ۲۰ واتی می‌شود. این دستگاه با استفاده از سیستم‌عامل اختصاصی هایسنس به نام Vidaa U6.0 اجرا می‌شود و از دستیار صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. تلویزیون پرچم‌دار هایسنس با سرویس‌هایی مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، آمازون پرایم ویدئو و یوتیوب سازگاری دارد و با قیمت پایه ۲۸۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 584743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.