قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند چقدر است؟
نمایندگی صندلی مدیریتی

امروزه شغل بسیاری از افراد پشت میز نشینی بوده و داشتن یک صندلی مدیریتی پشت بلند، می‌تواند کمک بسیار زیادی به کاهش دردهای کمر افراد و افزایش آرامش و تمرکز مدیران شود. به همین دلیل شرکت گلدسیت، پیشرو در این زمینه بوده و موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های صندلی کارشناسی، صندلی مدیریتی، صندلی اداری پشت بلند می‌باشد که ما امروز می‌خواهیم در این مقاله به این مسئله بپردازیم که قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند چقدر است؟ و این مدل صندلی‌های باید دارای چه ویژگی و مشخصاتی باشند.

خرید صندلی مدیریتی از نمایندگی

همه ما به خوبی این موضوع را می‌دانیم که تجهیزات و تمامی وسایلی که در اتاق مدیریت یک شرکت یا اداره وجود دارد می‌تواند نقش بسیار موثری در جلوه آن کسب و کار و شرکت داشته باشد. یکی از این تجهیزات که خرید و انتخاب بهترین و با کیفیت ترین آن نیاز به کمی اطلاعات دارد خرید صندلی مدیریتی می‌باشد.

صندلی‌های مدیریتی موجود در بازار دارای طرح‌ها و سبک‌های متنوع زیاد با مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشند. بنابراین شما عزیزانی که قصد خرید این صندلی‌های اداری را دارید باید علاوه بر شکل و شمایل خاص صندلی‌های مدیریت، در خرید آن نکاتی را در نظر بگیرید. همچنین شما می‌توانید پس از تهیه صندلی مدیریتی برای شرکت خود، اقدام به تهیه صندلی کارشناسی شیک و راحت برای کارکنان خود نمایید.

نکات مهم در خرید صندلی مدیریتی خوب

با توجه به این مسئله که چیزی نزدیک به ۸ ساعت تمام شما در محل کار خود مشغول به کار کردن می‌باشید و فعالیت دارید نیاز است که صندلی اداری را خریداری کنید که تمام استانداردهای جهانی در تولید و ساخت آن به خوبی رعایت شده باشند.

پس برای خرید یک صندلی مدیریتی خوب و با کیفیت نیاز دارید که نکات و موارد مهمی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

این مهم را باید به خاطر داشته باشید که اگر هنگام کار احساس راحتی کافی نداشته باشید و به عضلات کمر و گردن فشاری وارد شود انتخابی که انجام داده‌اید و صندلی که خریداری کرده‌اید اصلاً مناسب و با کیفیت نمی‌باشد.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی خوب

هر مدل صندلی اداری که شما قصد خرید آنها را دارید، دارای یک سری ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود می‌باشند که بدون شک صندلی مدیریتی خوب و با کیفیت هم از این قاعده مستثنا نمی‌باشد.

از مهم‌ترین و اصلی ترین ویژگی‌هایی که یک صندلی مدیریتی خوب باید دارا باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت پوشش دهی ۴ ناحیه از ستون فقرات که شامل گردن، کمر، پشت و دنبالچه است را باید دارا باشد.
  • از مکانیزم حرکتی در همه جهات همراه با تنظیم دستی برخوردار باشد.
  • طراحی صندلی مدیریتی باید به گونه‌ای باشد که امکان گردش خون در پاها و زانوها وجود داشته باشد.
  • باید دارای استهلاک مناسبی باشد تا مدیر هنگام چرخش و حرکت روی صندلی دچار لغزش نشود.
  • باید قابلیت ارتجاعی داشته باشد تا هنگام استفاده آرنج‌ها در فاصله مناسبی از سرشانه قرار بگیرد.
  • جنس صندلی مدیریتی بهتر است که چرم باشد. صندلی‌های چرم زیباتر و دوام بیشتری دارند.
  • اندازه صندلی مدیریتی را متناسب با اندازه اتاق خریداری کنید.

صندلی مدیریتی پشت بلند گلدسیت

در مطالب بالا برایتان شرح دادیم که صندلی مدیریتی همچون سایر صندلی‌های اداری، دارای طراحی و سبک‌های متنوعی می‌باشد که صندلی مدیریتی پشت بلند یکی از همان مدل‌های پرطرفدار می‌باشد.

قبل از آنکه بخواهیم اشاره‌ای به این مسئله داشته باشیم که قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند چقدر است؟ می‌خواهیم کمی درباره ویژگی‌ها و مشخصات این مدل صندلی اداری با شما صحبت کنیم. این مدل صندلی‌های مدیریتی از آن مدل صندلی‌های با شکوه و خاص برای اتاق کار یک مدیر می‌باشد.

صندلی راحتی مدیریتی پشت بلند

صندلی مدیریتی پشت بلند با داشتن جای سری، ارگونومی نرم و راحت، لذت نشستن و مدیریت کردن را برایتان چند برابر می‌کند. در حقیقت باید بگوییم که صندلی‌های مدیریتی پشت بلند از لوکس‌ترین مدل‌های صندلی‌های اداری موجود در بازار می‌باشند. این صندلی با طراحی نویی که در ظاهر خود داشته است، زیبایی و جذابیت جدیدی به صندلی اضافه کرده و آن را به کالایی لوکس و مدرن تبدیل کرده است

طراحی منحصر به فرد در صندلی مدیریت پشت بلند

طراحی و ارگونومی که در ساخت و تولید صندلی‌های مدیریتی پشت بلند به کار رفته‌اند بر این اساس است که با محافظت از کمر و ستون فقرات مانع از فشار آمدن به بدن شود.

ارگونومی با ایجاد مناسب‌ترین حالت نشستن، مخاطبان را با راحتی بسیاری همراه می‌کند. با استفاده از این صندلی‌های پشت بلند می‌توان بدون مشکل به ‏صورت روزانه و در ساعات طولانی کار کرد و دچار احساس خستگی، اذیت یا درد نشد.

قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند

صندلی‌های مدیریتی پشت بلند در اندازه‌های مختلف و با قابلیت‌های متفاوت و جنس‌های متنوع در بازار موجود می‌باشند که هر یک از این موارد می‌توانند بر قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند تاثیر گذار باشند. بنابراین برای خرید این مدل صندلی اداری یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب این مدل صندلی‌های اداری باید به آن توجه زیادی داشته باشید قیمت آنها می‌باشد.

البته برند انتخابی آنها را نیز نباید فراموش کنید. زیرا که این مسئله هم می‌تواند بر قیمت صندلی انتخابی تاثیر گذار باشد. با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و بازار کار برای خرید باید از قیمت روز صندلی انتخابی خود مطلع باشید و با کسب اطلاعات قبلی برای خرید صندلی مدیریتی پشت بلند مد نظرتان اقدام کنید. در ادامه می‌خواهیم به چند نمونه از بهترین برندهای تولید کننده مبلمان اداری مخصوصاً صندلی مدیریتی پشت بلند اشاره کنیم.

قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند

بهترین برندهای صندلی‌های مدیریتی

با توجه به تمام مواردی که در مطالب بالا به آنها اشاره کرده‌ایم بدون شک برای خرید صندلی مدیریتی از هر مدل باید با برندهای تولید کننده آنها به خوبی آشنایی داشته باشید. برندهای زیادی هستند در بازار امروز که در زمینه طراحی و تولید این مدل صندلی‌های اداری فعالیت دارند.

به همین خاطر ما در این بخش به چند نمونه از بهترین‌های آنها اشاره کرده‌ایم و آنها را به شما معرفی کردیم تا بهتری و راحت‌تر بتوانید برای دفتر کار خود صندلی مدیریتی پشت بلند با کیفیت و ارگونومی را خریداری کنید. از بهترین و بنام‌ترین برندهای تولید کننده صندلی مدیریتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. نیلپر
  2. گلدسیت
  3. لیو

جمع بندی درباره قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند

ما سعی کرده‌ایم تا امروز و با ارائه این مقاله درباره اینکه قیمت صندلی مدیریتی پشت بلند چقدر است؟ کمی اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بهتر بتوانید برای خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خود تصمیم گیری کنید. مشاوران و همکاران ما نیز از طریق سایت goldsit.ir در این زمینه بیشتر شما را راهنمایی خواهند کرد.

کد خبر 584717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.