ابرقهرمان‌های دنیای حیوانات

فیلم از اینجا آغاز می‌شود که انجمن عدالت دی‌سی شامل سوپرمن و بتمن توسط یک ضدقهرمان اسیر می‌شوند و حالا ابرقهرمان‌های دنیای حیوانات، گروهی را به رهبری سگ سوپرمن تشکیل می‌دهند تا آن‌ها را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پویانمایی بلند سینمایی «انجمن سوپرپت‌های دی‌سی» (DC League of Super-Pets) محصول ۲۰۲۲ آمریکا، از جمله آثار مورد انتظار دنیای پویانمایی‌ها در سال جدید میلادی است.

این فیلم را استودیوی تازه تأسیس گروه انیمیشن وارنر ساخته است که پیش از این، آثاری چون مجموعه پویانمایی‌های «لگو» شامل «فیلم لگو»، «لگو بتمن» و «لگو نینجاگو» را در قالب پویانمایی بلند سینمایی تولید کرده بود. گروه نویسندگان و کارگردانان «انجمن سوپرپت‌های دی‌سی»، شامل چهره‌هایی است که پیش از این در مجموعه «لگو» با این استودیو همکاری کرده بودند.

ماجرای این فیلم در ژانر کمدی و ابرقهرمانی همان‌طور که از نام آن مشخص است، درباره گروهی از حیوانات خانگی (پت) است که دارای قدرت‌های فرازمینی و ابرقهرمانی هستند. آن‌ها شامل سگ، گربه، سنجاب، لاک‌پشت و چند حیوان دیگر، در دنیایی موازی در کنار ابرقهرمان‌های انسانی زندگی می‌کنند. ماجرای فیلم از اینجا آغاز می‌شود که انجمن عدالت دی‌سی شامل سوپرمن و بتمن توسط یک ضدقهرمان اسیر می‌شوند و حالا ابرقهرمان‌های دنیای حیوانات، گروهی به رهبری سگ سوپرمن (کریپتو) تشکیل می‌دهند تا آن‌ها را نجات بدهند.

فهرست صداپیشگان «انجمن سوپرپت‌های دی‌سی»، کهکشانی شامل دواین جانسون (راککیانو ریوز، کوین هارت، ناتاشا لئون، ونسا بایر، جان کراسینسکی و شماری از ستاره‌های دیگر هالیوود است.

این پویانمایی ۱۰۰ دقیقه‌ای، روز جمعه _هفتم مردادماه_ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و مدتی بعد به فضای اینترنت خواهد رسید.

گروه انیمیشن وارنر (به انگلیسی: Warner Animation Group) (مخفف: WAG) یک زیرمجموعه از برادران وارنر پیکچرز است و مالکیت آن به عهده برادران وارنر اینترتینمت و در نهایت رسانه وارنر و ای تی اند تی است.

این استودیو در هفتم ژانویه ۲۰۱۳ میلادی به عنوان جانشین استودیوی منحل شده انیمیشن ویژه برادران وارنر به وجود آمد. همچنین این استودیو یک استودیوی انیمیشن خواهر به نام وارنر برادرز انیمیشن دارد که انیمیشن‌های معمولی می‌سازد. اولین فیلم این شرکت فیلم لگو بود که در هفتم فوریه سال ۲۰۱۴ اکران شد و جدیدترین فیلم آن تام و جری است که در بیست‌وششم فوریه ۲۰۲۱ منتشر شد. اکران بعدی آن‌ها هرج و مرج فضایی ۲ است که در شانزدهم ژوئیه ۲۰۲۱ خواهد بود. فروش کل فیلم‌های تولید شده WAG در مجموع ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه بوده است.

کد خبر 584593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.