اژدهای خود را چگونه آموزش دهیم؟

هیکاپ پس از نزدیک شدن به خشم شب و درمان او رابطه‌ای دوستانه ایجاد می‌کند و اسم او را «بی‌دندون» می‌گذارد. در ادامه داستان، اتفاقات بسیار جالبی برای هیکاپ و بی‌دندون رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از بهترین پویانمایی‌های جهان، انیمیشن محبوب «چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم؟» است. این مجموعه در سه قسمت ساخته شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشا است.

اولین قسمت این انیمیشن سال ۲۰۱۰ توسط «دریم ورکس» ساخته شد و کارگردانی آن نیز برعهده «کریس سندرز» و «دین دبلوا» بود. قسمت اول این انیمیشن با بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری، توانست در گیشه به فروش حدود سه برابری، یعنی ۴۹۴.۸ میلیون دلار برسد.

این انیمیشن از رمانی با همین نام اقتباس شده است. داستان این انیمیشن در مورد پسر بچه وایکینگ به‌نام «هیکاپ» است که سرزمینش به‌طور مداوم مورد حمله اژدهایان قرار می‌گیرد. مردم این قبیله همواره مشغول مقابله با اژدهایان هستند و مدیریت آن‌ها را نیز پدر هیکاپ بر عهده دارد.

در یکی از روزهایی که هیکاپ برای گردش به‌جنگل رفته بود متوجه می‌شود که اژدهایی زخمی روی زمین افتاده است و پس از نزدیک شدن به اژدها درمی‌یابد که او یک «خشم شب» است؛ خشم شب‌ها یکی از خطرناک‌ترین گونه اژدهایان هستند.

هیکاپ پس از نزدیک شدن به خشم شب و درمان او رابطه‌ای دوستانه ایجاد می‌کند و اسم او را «بی‌دندون» می‌گذارد. در ادامه داستان، اتفاقات بسیار جالبی برای هیکاپ و بی‌دندون رخ می‌دهد که از هیجان بسیار بالایی برخوردار است.

انیمیشن «چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم؟» به‌خاطر ترکیب زیبای رنگ‌بندی و گرافیک بالای آن، جذابیت زیادی برای تماشا دارد.

کد خبر 588147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.