خرید اقساطی خودرو صفر و کارکرده + بدون ضامن

طبق خبرهای منتشرشده به نظر می‌رسد مدتی است که شرکت همراه‌مکانیک اقدام به ارائه طرح فروش اقساطی خودرو کرده است.

در سال‌های اخیر با وجود تلاطم‌های زیاد در بازار خودرو ایران، قدرت خرید مردم کاهش یافته است. حتماً دیده‌ایم بسیاری از افرادی که قصد خرید خودرو را داشته‌اند، اکنون دیگر توانایی خرید آن را ندارند؛ و یا باید به ماشین مدل پایین‌تری فکر کنند. اما حالت سومی هم وجود دارد و آن استفاده از طرح خرید اقساطی خودرو است.

شاید فکر کنید که خرید خودرو قسطی فقط برای خودرو صفر ممکن است؛ همراه‌مکانیک این امکان را برای هم‌وطنان فراهم کرده است که علاوه‌بر خودرو صفر، بتوانند خودروی کارکرده و کارشناسی‌شده را نیز به صورت اقساطی خریداری کنند. این امکان راهی برای خرید خودرو در مواقعی است که بودجه ما برای خرید خودرو صفر حتی به صورت اقساطی نیز کافی نیست.

در اینجا فرآیند خرید اقساطی خودرو همراه‌مکانیک را به‌طور کامل توضیح می‌دهیم.

شرایط استفاده از طرح خرید اقساطی همراه مکانیک

برای استفاده از طرح خرید اقساطی خودرو هیچ محدودیتی وجود ندارد و صرفاً خودرویی که قصد خرید آن را دارید، باید توسط همراه‌مکانیک کارشناسی شده باشد. بنابراین اگر قصد خرید خودرویی را دارید که خارج از نمایشگاه همراه‌مکانیک (به آدرس: https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/) است، با معرفی خودرو به مجموعه، کارشناسی شده و فرآیند خرید اقساطی آن آغاز می‌شود. بازپرداخت اقساط نیز به‌صورت یک‌ساله، دوساله، سه‌ساله و فاصله وصول چک‌های اقساط سه‌ماهه است.

در حال‌حاضر این طرح فقط برای ساکنان تهران و کرج فعال است. برای دریافت تسهیلات نیز به چک صیادی نیاز دارید.

خرید اقساطی خودرو صفر و کارکرده + بدون ضامن

مدارک موردنیاز برای خرید اقساطی

تا اینجا متوجه شدید که با همراه‌مکانیک می‌توانید خودروی صفر یا کارکرده را از نمایشگاه خودروهای شرکت، یا حتی هر خودروی مورد نظر دیگری خارج از آن را به‌صورت اقساطی خریداری کنید. اما برای خرید قسطی خودرو به مدارک زیر نیاز دارید:

۱. کارت ملی

۲. شناسنامه

۳. چک صیادی

۴. گردش ۶ ماهه حساب

۵. سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

۶. فیش حقوقی یا جواز کسب

مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

فروش اقساطی خودرو، در شرایط نابسامان اقتصادی که روزانه شاهد گران‌تر شدن خودرو و کاهش قدرت خرید مردم هستیم می‌تواند به افرادی که قصد خرید قسطی خودرو را دارند امکان رسیدن به ماشین دلخواهشان را بدهد. همان‌طور که می‌دانید در فرایند لیزینگ خودرو، خریدار مبلغ به توافق رسیده شده را به صورت قسطی به شرکت لیزینگ مورد نظر پرداخت می‌کند. از جمله مزایای خرید اقساطی خودرو می‌توان به تنوع در طرح خودروها و کوتاه بودن زمان واگذاری اشاره کرد.

اما خرید قسطی ماشین از همراه مکانیک مزایای دیگری نیز دارد:

۱. خرید اقساطی خودرو از همراه‌مکانیک بدون ضامن است

۲. سند خودرو به نام خودتان می‌شود و صرفاً در رهن لیزینگ خواهد ماند

۳. کم‌ترین میزان پیش‌پرداخت را خواهید داشت تا بتوانید خودروی دلخواهتان را بخرید

۴. پس از واریز پیش‌پرداخت و نهایی‌شدن خرید، تا ۳ ماه فرصت دارید پرداخت اقساط را شروع کنید

۵. می‌توانید هم‌زمان با واریز پیش‌پرداخت، خودرو را تحویل بگیرید

۶. قیمت نهایی خودرو در خرید اقساطی، برابر با قیمت خرید نقدی آن است

۷. الزامی در انتخاب خودرو از میان خودروهای همراه‌مکانیک ندارید؛ صرفاً خودروی مورد نظر شما باید توسط کارشناسان شرکت کارشناسی شود

۸. همان‌طور که بالاتر اشاره شد، علاوه‌بر خودروهای صفر، خودروهای کارکرده و دست‌دوم را هم می‌توانید قسطی خریداری کنید

۹. کارشناس حقوقی همراه‌مکانیک زمان عقد مبایعه‌نامه یا قولنامه رسمی همراه شما خواهد بود و مبایعه‌نامه با سربرگ همراه‌مکانیک تنظیم می‌شود

خرید اقساطی خودرو صفر و کارکرده + بدون ضامن

همراه مکانیک؛ یک شرکت و چندین خدمت

در این بازار خودروی پرابهام و پر از سوال که خریداران و فروشندگان واقعی خودرو روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کنند، همراه مکانیک با ارائه انواع خدمات سعی دارد تا پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های مردم باشد. در این روزها اگر نیاز به مشاهده قیمت روز خودرو دارید، اگر قصد فروش خودرو دارید، اگر تصمیم به خرید خودرو نقدی دارید، اگر می‌خواهید با خرید اقساطی خودرو مالک ماشین موردعلاقه خود شوید و اگر لازم است با کارشناسی خودرو از سلامت خودرویی مطمئن شوید؛ فقط کافی است وارد سایت همراه مکانیک ( hamrah-mechanic.com) شوید و از تمام خدمات آن بهره‌مند شوید.

آدرس سایت: www.hamrah-mechanic.com

آدرس: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک ۵۸

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: تهران، شهرک غرب، پارکینگ مجتمع خرید پلاتین

کد خبر 584482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.