حضور پرشور خانواده‌های سمنانی با چاشنی نشاط و تندرستی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، جشنواره فرهنگی‌ورزشی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی میان خانواده‌ها با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای مدرن امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است؛ در این جشنواره تلاش کردیم با استفاده از ورزش‌های گروهی و خانوادگی، علاوه بر فراهم کردن فضای مفرح بر همبستگی و همدلی بیشتر خانواده‌ها بیفزاییم.

وی افزود: اجرای برنامه ویژه کودکان، اجرای موسیقی سنتی، پارکور، اسپوکس، کونگ‌فو و هنرهای رزمی، گل کوچک، تنیس روی میز، دارت، دال پلان، هفت‌سنگ مهارتی، طناب‌زنی، دوز و مار و پله و دیگر بازی‌های هیجان‌انگیز از برنامه‌های این جشنواره بود.

نجم خاطرنشان کرد: سعی کردیم با حضور خانواده‌ها در کنار فرزندانشان و برگزاری مسابقه، فضایی به یادماندنی ایجاد و یک بعدازظهر شاد را در محل ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان برای شهروندان شهر اخلاق رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش همگانی، افزایش توان روحی و حفظ آمادگی جسمانی از دیگر اهداف این گونه برنامه‌ها است، تصریح کرد: در سه ماهه دوم سال جاری برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ادامه خواهد داشت و با همکاری و مشارکت شهروندان، شاهد شهری شاد، سالم و مشارکت‌پذیر خواهیم بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، خانه ورزش محله فرهنگ، هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان، هیئت ورزش همگانی و انجمن ورزش همگانی کارگری شهرستان برگزار شد.

کد خبر 584404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.