جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرقانونی از سطح شهر

شهردار آذرشهر دستور جمع‌آوری بنرهای بدون مجوز و تبلیغات محیطی غیرقانونی را صادر کرد.

میثم مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه نصب تبلیغات محیطی بدون مجوز در سطح شهر ممنوع است، اظهار کرد: شهرداری در راستای ساماندهی و صیانت از زیبایی بصری شهر، بنرهای مخدوش و بدون مجوز را از سطح شهر جمع‌آوری کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی بنرهای شهری، افزود: طبق آئین‌نامه اجرایی تبلیغات محیطی، نصب تابلو، بنر و پلاکارد در سطح شهر باید با مجوز شهرداری باشد، در غیر این صورت شهرداری آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند.

شهردار آذرشهر خاطرنشان کرد: متقاضیان نصب بنر و تبلیغات محیطی در راستای حفظ زیبایی بصری شهر و ارج نهادن به حقوق شهروندی، قبل از هرگونه نصب آگهی، دیوارنویسی، پوستر یا بنرهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی باید مجوزهای لازم از شهرداری اخذ کنند.

مقدم تاکید کرد: براساس ضوابط مدیریت شهری، نصب آگهی‌های تبلیغاتی و دیوارنویسی‌های غیرمجاز نقض حقوق شهروندی است و شهرداری در راستای حفظ پاکیزگی شهر، بنرهای تبلیغاتی بدون مجوز و بنرهایی را که به هر علت مخدوش و پاره شده است، جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش ایمنا، آذرشهر یکی از شهرهای استان آذربایجان‌شرقی است. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۴۴٬۸۸۷ نفر بوده است، بر همین اساس آذرشهر نهمین شهر بزرگ استان آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود.

کد خبر 583616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.