۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کنسول دستی Meizu معرفی شد

کنسول دستی Meizu که نتیجه همکاری با شرکت AYANEO است با نمایشگر OLED معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Meizu چند هفته پیش اعلام کرد که در همکاری با شرکت AYANEO کنسول گیمینگ دستی جدیدی تولید خواهد کرد؛ این کنسول ویندوزی به‌تازگی با نام PANDAER x AYANEO معرفی شده است. این محصول نسخه اصلاح شده AYANEO AIR PRO است که توسط شرکت میزو شخصی‌سازی شده است.

در پنل پشتی کنسول ذکر شده طرح‌هایی هنری به همراه عبارت PANDEAR به چشم می‌خورد. کنسول PANDAER x AYANEO دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی OLED با وضوح Full HD است و وزن آن به ۴۱۰ گرم می‌رسد. ابعاد محصول ذکر شده نیز ۲۸ * ۸۹.۵ * ۲۲۴ میلی‌متر است.

کنسول گیمینگ میزو به تراشه AMD Ryzen 5 5560U مجهز شده است که شامل پردازنده مرکزی Zen 3 و پردازنده گرافیکی Radeon RX Vega 6 با شش واحد محاسباتی و سرعت کلاک ۱۶۰۰ مگاهرتز است. این کنسول دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x با سرعت کلاک ۴۲۶۶ مگاهرتز است و با ۵۱۲ گیگابایت درایو ذخیره‌سازی SSD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کنسول PANDAER x AYANEO دارای باتری ۷۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از بلوتوث ۵.۲ و وای‌فای شش بهره می‌برد. این محصول از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کند و هم‌اکنون از طریق وب‌سایت میزو با قیمت تقریباً ۵۹۲ دلار قابل تهیه است.

کد خبر 583081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.