۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
قهرمان ایل

یک کاربر فضای مجازی با توجه به آغاز نخستین «کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور»، سخنی از سردار شهید محمد سلیمانی‌کرتلایی، را انتشار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کاربر فضای مجازی با توجه به آغاز نخستین «کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور»، سخنی از سردار شهید محمد سلیمانی‌کرتلایی، یکی از قهرمانان ایل را انتشار داد.

او در توییتی نوشت: «باید عاشق شد، عاشق الله… باید رها کرد، باید برای خدا رفت، باید برید…»

قهرمان ایل

به گزارش ایمنا، شهید محمد سلیمانی‌کرتلایی، عشایرزاده‌ای غیور بود، دلاوری‌هایش در منطقه زبانزد بود و به همین دلیل عضو شورای روستایی و نماینده طایفه موری و تیره کرتلایی شد. از نخستین افراد سپاهی بود که در منطقه بازفت شروع به خدمت کرد. شهید سلیمانی مدت‌ها در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشت و سرانجام در دو عملیات کربلای چهار و کربلای پنج شرکت کرد. از زمان مجروحیتش در کربلای پنج تا شهادتش هشت روز بیشتر طول نکشید، او در شلمچه مجروح شد و بعد از اعزام به آلمان در روند درمان به دوستان شهیدش ملحق شد.

نخستین کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور روز گذشته با حضور رئیس بسیج مستضعفین، رئیس بسیج عشایری، نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری، استاندار، مسئولان استان، خانواده‌های شهدای عشایر و آحاد مردم در فرهنگ‌سرای شهرکرد کار خود را آغاز کرد.

کد خبر 583029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.