پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

در بازار امروز شاهد تداوم روند نزولی بازار هستیم، بیت کوین سطح حمایتی ۲۵ هزار دلار را نیز از دست داد و در محدوده ۲۲ هزار دلار در حال معامله است، شاخص ترس و طمع به محدوده هشت واحد رسیده است که در چند وقته اخیر بی‌سابقه بوده است و به معنای ترس شدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این یادداشت تحلیل تکنیکال بیت کوین نیز قرار داده شده است که بر اساس آخرین تحلیل پیش بینی می‌شود در صورتی که سطح ۲۰ هزار دلار از دست برود احتمال تداوم روند نزولی وجود خواهد داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۲ هزار و ۳۱۵ دلار

تغییرات: افت ۱۲.۲۰ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۲۱۷ دلار

تغییرات: افت ۸.۴۹ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۲۶ دلار و ۱۳ سنت

تغییرات: افت ۵.۴۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۹۳ دلار

تغییرات: رشد ۵.۵۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۱۵ دلار

تغییرات: افت ۳.۳۶ درصدی

سولانا (SOL): ۳۰ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: رشد ۷.۴۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۶۹ دلار

تغییرات: افت ۳.۲۶ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۳۷ سنت

تغییرات: افت ۵.۷۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۳ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۸۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۷۸ سنت

تغییرات: رشد ۲.۹۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

حمایت: ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۲۶ و ۳۰ هزار دلار.

پیش بینی: سرعت و قدرت ریزش بسیار زیاد است، بر اساس ساختار آخرین کندل ها نمی‌توان اطمینان داشت که سطح ۲۰ هزار دلاری می‌تواند محدوده مناسبی برای بازگشت بیت کوین باشد. در حال حاضر این سطح حفظ شده است ولی برای روزهای آینده احتمال شکست این سطح وجود دارد، پیش بینی می‌شود که ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار تداوم داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

ارزش بازار حوزه دیفای

پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

روند شاخص ترس و طمع

پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

ضرر مایکرواستراتژی از سرمایه‌گذاری در بیت کوین به یک میلیارد دلار رسید

مؤسسه مایکرواستراتژی، یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران سازمانی بیت کوین که در حال حاضر ۱۲۹,۹۱۸ واحد بیت کوین در اختیار دارد، هم‌اکنون از سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال متحمل بیش از یک میلیارد دلار ضرر شده است. ارزش کل بیت کوین‌های این شرکت با در نظر گرفتن قیمت‌های کنونی چیزی کمتر از ۲.۹ میلیارد دلار است؛ در حالی که موجودی بیت کوین این مؤسسه زمانی حدود چهار میلیارد دلار ارزش داشت. گفتنی است تسلا و دولت السالوادور هم در حال حاضر از سرمایه‌گذاری در بیت کوین به‌ترتیب ۵۵۷ میلیون و ۵۳ میلیون دلار ضرر کرده‌اند.

بایننس امکان برداشت بیت کوین از حساب‌های کاربران را از سر گرفت

به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی منتظر دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله کوین بیس و کراکن هستند تا با تعلیق برداشت‌ها، راه بایننس و سلسیوس را دنبال کنند. صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس اعلام کرده است که بعد از بیش از سه ساعت نوسانات شدید بازار، امکان برداشت بیت کوین را از سر گرفته است. این صرافی روز دوشنبه اعلام کرد که برداشت بیت کوین را تا حل یک مشکل فنی که باعث ایجاد بک‌لاگ شده بود، متوقف می‌کند. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل این شرکت در توئیتر گفت که تمام سرمایه‌های کاربران در بایننس امن هستند.

بایننس پشتیبانی از تراکنش‌های ناشناس لایت کوین را متوقف کرد

صرافی بایننس اعلام کرده است به پشتیبانی از تراکنش‌های لایت کوین که از طریق به‌روزرسانی جدید میمبل ویمبل (MWEB) ارسال می‌شوند، پایان خواهد داد. این صرافی در اعلامیه خود هشدار داده است از آنجایی که نمی‌توان آدرس ارسال‌کننده را تأیید کرد، از این پس هر تراکنشی که از طریق میمبل ویمبل ارسال شود، از بین خواهد رفت. به‌روزرسانی میمبل ویمبل در لایت کوین اوایل امسال فعال شد و با اضافه‌کردن ویژگی‌های حریم خصوصی، بلاک چین این ارز دیجیتال را نیز مقیاس‌پذیرتر کرده است.

سقوط ۲۸ درصدی بهای سهام شرکت مایکرواستراتژی همزمان با ریزش بازار ارزهای دیجیتال

سقوط بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر باعث شده است که سهام شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال دچار افت شدیدی شوند. سهام شرکت مایکرواستراتژی که بزرگ‌ترین دارنده بیت کوین در جهان است؛ با فروش گسترده در معاملات پیش از بازار امروز مواجه شد که سقوط ۲۸ درصدی بهای سهام این شرکت را به دنبال داشت. این بزرگ‌ترین افت ارزش سهام این شرکت در پنج سال گذشته است.

به گزارش کریپتو اسلیت، اکنون بهای هر سهم مایکرواستراتژی به ۱۵۲.۰۶ دلار رسیده است که نشان‌دهنده زیان ۷۲.۵ درصد سهام این شرکت در یک سال اخیر است و افت ۸۷.۳ درصدی ارزش آن نسبت به اوج تاریخی ۱۱۶۹.۰۱ دلاری سهام مایکرواستراتژی در روز ۱۰ فوریه ۲۰۲۱ _بیست‌ویکم بهمن ۱۴۰۰_ است. گفتنی است که ارزش سهام دیگر شرکت‌های پیشرو حوزه ارزهای دیجیتال مانند ماراتن دیجیتال هولدینگز، رایوت بلاک چین و کوین بیس گلوبال همگی بیش از ۱۳ درصد کاهش یافته است.

صرافی کریپتو دات‌کام قصد دارد ۲۶۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند

صرافی کریپتودات‌کام به جمع شرکت‌های پرشمار ارزهای دیجیتالی پیوست که همزمان با سقوط بازار دارایی‌های دیجیتال ۲۶۰ نفر از نیروی کار خود که معادل پنج درصد از کل کارکنان این شرکت هستند را اخراج کند. کریس مارشالک، مدیرعامل این شرکت در یک رشته توییت به بیان موضع این شرکت در بازار نزولی فعلی پرداخت و اعلام کرد که این شرکت مجبور است تا زمانی که بازار صعودی بازگردد کوچک‌سازی کند تا تمرکز خود را بر روی نقشه راه خود حفظ کند. او همچنین اضافه کرد که علاوه بر کوچک سازی، این شرکت اقدامات احتیاطی بیشتری را برای محافظت از خود در برابر بازار نزولی کنونی انجام خواهد داد.

بلاک‌فای قصد دارد ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کند

بر اساس یک پست در وبلاگ بلاک‌فای (BlockFi) که توسط بنیانگذاران این شرکت، زک پرینس و فلوری مارکز نوشته شده است؛ این شرکت برای کاهش هزینه‌ها و تلاش برای سودآوری در این شرایط سخت اقتصادی، قصد دارد بخشی از کارکنان خود را اخراج کند. در پست این وبلاگ آمده است که این اخراج‌ها در تمام تیم‌ها و بخش‌های شرکت انجام خواهد شد. گفتنی است که دیگر شرکت‌های ارز دیجیتال مانند صرافی‌های جمینای و کوین‌بیس نیز اخیراً به دلیل افت شدید بازار، دست به اخراج کارکنان خود زده‌اند.

بهای استیبل کوین USDD به ۹۷ سنت رسید

بهای استیبل کوین USDD امروز در صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال به ۹۷ سنت رسید. به همین دلیل بازار با ترس اینکه این پروژه نیز ردپای ترا را دنبال کند، به این استیبل کوین چشم دوخته است. براساس داده‌های ربات کرو سواپس (CurveSwaps)، اخیراً یک میلیون دلار USDD با ۹۹۷,۳۳۹ تتر مبادله شده است.

در همین حال، طبق گزارش پلتفرم تحلیل بلاک چین نانسن (Nansen)، یکی از صندوق‌های سرمایه‌ای که در خالی‌کردن پشتوانه استیبل کوین یواس‌تی (UST) نقش داشت، انتقال مقادیر زیادی USDD و سایر استیبل کوین‌ها را آغاز کرده است. گفتنی است که سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) ترون اخیراً اعلام کرد که برای پاسخ به «شرایط دشوار بازار»، ۷۰۰ میلیون یواس‌دی کوین دریافت کرده است تا از USDD پشتیبانی کند.

پیتر شیف: قیمت بیت کوین به ۲ هزار دلار می‌رسد

پیتر شیف (Peter Schiff)، مدیرعامل یورو پسیفیک کپیتال (Euro Pacific Capital)، مدیر شیف گلد و یکی از منتقدان قدیمی بیت کوین، به‌تازگی نظر خود را درباره قیمت این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت بیان کرده است. روز گذشته از شیف سوال شد که بیت کوین ابتدا به ۲٬۰۰۰ دلار سقوط می‌کند یا تا ۲۰۰,۰۰۰ دلار رشد خواهد کرد. شیف در پاسخ گفته بیت کوین به ۲,۰۰۰ دلار خواهد رسید و این تنها قیمتی است که تجربه می‌کند و هیچ‌گاه سطح ۲۰۰,۰۰۰ دلاری را به چشم نخواهد دید.

پیتر برنت: قیمت بیت کوین تا ۲۰۲۴ به اوج جدیدی نمی‌رسد

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر مشهور ارزهای دیجیتال، در تازه‌ترین توییت خود پیش‌بینی کرده است بیت کوین تا اوایل سال ۲۰۲۴ به اوج جدیدی نخواهد رسید. به گفته این تحلیلگر، بیت کوین در کوتاه‌مدت نزولی باقی خواهد ماند و در واقع اگر کندل هفتگی نتواند بالاتر از اوج ۳۱ مه (۱۰ خرداد) بسته شود، ممکن است تا سطح ۱۲,۷۰۰ دلار سقوط کند. برنت همچنین افزود قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار یک سطح حمایت بسیار قوی برای بیت کوین است و پیروی از سناریوی کاملاً نزولی احتمال کمی دارد.

ترون دو میلیارد دلار برای مقابله با معامله‌گران شورت TRX هزینه می‌کند

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، روز دوشنبه در توییتی گفت ترون دائو (Tron DAO) قصد دارد به‌دنبال کاهش قیمت توکن TRX برای مقابله با معامله‌گران موقعیت‌های معاملاتی شورت (فروش)، دو میلیارد دلار هزینه کند. او گفته است: «فکر نمی‌کنم این افراد بتوانند حتی بیشتر از ۲۴ ساعت دوام بیاورند و مجبور خواهند شد موقعیت‌های معاملاتی خود را ببندند». توکن ترون در ۲۴ ساعت گذشته با سقوط بیش از ۱۷ درصدی همراه بوده و استیبل کوین الگوریتمی این شبکه نیز حدود ۰.۹ درصد افت کرده است.

سرمایه‌گذاران آمریکایی تِرا به خاطر سقوط «UST» از بایننس شکایت کردند

بیش از ۲,۰۰۰ سرمایه‌گذار آمریکایی تِرا با اشاره به اینکه بازاریابی اشتباه باعث شده تا سرمایه خود را از دست بدهند، به‌صورت جمعی از زیرمجموعه بایننس در آمریکا شکایت کرده‌اند. این افراد بایننس را به گمراه‌کردن سرمایه‌گذاران نسبت به اکوسیستم بلاک چین تِرا متهم کرده و گفته‌اند این صرافی استیبل کوین یواس‌تی (UST) را باثبات‌تر از آن چیزی که به نظر می‌رسیده معرفی کرده است. گفتنی است شکایت این افراد در دادگاه آمریکا، برایان شرودر (Brian Shroder)، مدیرعامل زیرمجموعه آمریکایی بایننس، را نیز متهم کرده است.

وب‌سایت استیبل کوین الگوریتمی ترون ارزش پشتوانه این توکن را اشتباه اطلاع‌رسانی کرده است

حساب کاربری «FatMan» در توئیتر که پیش‌تر تعدادی از چت‌های خصوصی دو کوان و اطلاعات محرمانه ترافورم لبز را منتشر کرده بود، به‌تازگی در توییتی به این موضوع اشاره کرده که وب‌سایت استیبل کوین الگوریتمی ترون، یعنی «USDD»، درباره ارزش پشتوانه این توکن اطلاع‌رسانی نادرستی داشته است.

به گفته FatMan، ارزش دلاری ترون‌های پشتوانه توکن USDD در وب‌سایت این استیبل کوین ۷۲۳.۳ میلیون دلار اعلام شده که دقیقاً برابر با عرضه درگردش USDD است؛ اما از آنجایی که قیمت ترون در هفت روز اخیر بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است، این مقدار توکن TRX در حال حاضر کمتر از ۶۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. گفتنی است صفحه رسمی USDD در توئیتر از FatMan بابت اشاره به این موضوع تشکر کرده و گفته تیم آنها در حال برطرف‌کردن این مشکل است.

بهای بیت کوین در سه‌ماهه چهارم سال صعودی می‌شود

شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی دیوره گروپ (Devere Group) پیش‌بینی کرده است که بهای بیت کوین در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی روند صعودی به خود می‌گیرد. مدیرعامل این شرکت گفته است: بیت کوین در حال حاضر با بازارهای جهانی سهام از جمله شاخص «S&P۵۰۰» هم‌بستگی دارد. با اطمینان می‌گویم که روند نزولی اخیر بازار به کف خود نزدیک است و رشد قیمت به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

نقشه بازار

پیش‌بینی ریزش بیت کوین تا محدوده ۱۰ هزار دلار

کد خبر 581793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.