پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ خرداد+ اخبار لحظه‌ای

در آخرین روزکاری هفته گذشته بسیاری از نمادهای آخرین قیمتشان از قیمت پایانی بیشتر شد که بر همین اساس انتظار یک روز مثبت برای بازار شنبه را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین روز کاری هفته گذشته شاخص بورس تهران توانست سطح یک میلیون ۵۰۰ هزار واحد را حفظ کند و اکنون در محدوده یک میلیون ۵۲۰ هزار دلار قرار دارد، در مقابل خود محدوده یک میلیون ۵۳۰ هزار واحدی است که می‌تواند نقش مقاومتی برای بازار داشته باشد. دلار بازار تهران همچنان بالای ۳۱ هزار تومان در حال معامله است و با رشد اخیر قیمت دلار نه تنها بازار سرمایه رشدی را تجربه نکرد بلکه متوجه اصلاح قیمتی شد، در دو سال اخیر که همه بازارها و کالاها روند صعودی به خود داشته‌اند بازار سرمایه رشدی را تجربه نکرده است و در این روزهای اقتصاد ایران بورس ارزان‌ترین بازار کشور و سهام ارزنده‌ترین دارایی موجود است که می‌توان آن را خریداری کرد.

ارزش معاملات روز چهارشنبه شش هزار ۶۰۰ میلیارد تومان و حجم آن برابر با ۹ میلیارد بود که نسبت به روز سه شنبه بهبود یافته بود، بسیاری از نمادهای آخرین قیمتشان از قیمت پایانی بیشتر شد که بر همین اساس انتظار یک روز مثبت برای بازار شنبه را خواهیم داشت.

کد خبر 580843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.