مشخصات، خرید و قیمت سرامیک کف با بیش از ۵۰۰۰ مدل کاشی در کاشیران

قیمت کاشی و سرامیک به عوامل متعددی وابسته است.

قیمت سرامیک کف را در کاشیران مشاهده نمائید. کاشیران یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که طی سال‌های فعالیت حرفه ای خود در زمینه خرید و فروش کاشی و سرامیک، توانسته بهترین محصولات و همچنین بهترین خدمات را ارائه دهد و از همین رو رضایت کاربران را به خوبی به دست آورد.

قیمت کاشی و سرامیک به عوامل متعددی وابسته است. اینجاییم تا با شما عزیزان عوامل مؤثر بر قیمت این عنصر ساختمانی را بررسی کنیم. سپس به سراغ کاشی و سرامیک کاشیران به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برویم. اگر شما هم هنوز نتوانسته‌اید کاشی مدنظر خود را انتخاب کنید، تا انتها با ما همراه باشید.

عوامل مؤثر بر قیمت سرامیک کف

کاشی و سرامیک دوقلوهای جدانشدنی از صنعت ساختمان هستند. الزام به استفاده از این دو متریال از گذشته تا امروز میان همه ساختمان سازها رایج بوده است. با این حال ارتباط زیبایی با سرامیک چیزی است که طی چند سده اخیر به این صنعت افزوده شده است. صنعت سیمان نیز ارتباطی ناگسستنی با صنعت سرامیک دارد. شاید به همین دلیل است که کوچک‌ترین تغییر در صنعت سیمان روی قیمت سرامیک کف و دیوارها تأثیر می‌گذارد. به طور کلی همه تولید کنندگان کاشی و سرامیک زیر نظر انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور فعالیت می‌کنند. قیمتی که تولید کنندگان ارائه می‌کنند قیمتی است که توسط این انجمن به تصویب رسیده است. از این رو هیچ شرکت یا مجموعه‌ای اجازه ندارد به صورت سرخود دستی در قیمت گذاری ببرد. کارشناسان در مجموعه کاشیران می‌توانند شما را در داشتن خریدی عالی و مقرون به صرفه راهنمایی کنند.

کاشی‌ها در دسته‌های دیواری، کف، سرویس بهداشتی و… دسته بندی می‌شوند. قیمت گذاری هر کدام نیز با دیگری متفاوت است.

مهم‌ترین عامل تأثیر گذار روی قیمت سرامیک کف، دوام سرامیک است. سرامیک‌های کف به دلیل قرار گیری سایر اجسام روی آن‌ها، باید قوی و محکم باشند. از سوی دیگر بهتر است طرح و نقش شلوغی نداشته باشند.

البته رنگ و طرح یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت سرامیک کف ساختمان است. هرچه از رنگ‌های گران‌تر و شلوغ‌تر استفاده کنید، قیمت تمام شده سرامیک کف ساختمان شما بیشتر خواهد بود.

جنس و ماده اولیه تولید کاشی و سرامیک از دیگر عوامل مهم در قیمت گذاری این محصول به شمار می‌روند. خاک، فلزات، شیشه، مواد بازیافتی و… از جمله متریال‌هایی هستند که می‌توان برای تولید این محصول به کار گرفت. طبیعی است که کاشی‌هایی که از مواد بازیافتی تهیه می‌شوند قیمت کمتری نسبت به سایرین داشته باشند.

طرح‌های شیشه‌ای نیز از گران‌ترین کاشی‌ها به شمار می‌روند. چرا که دارای طرح‌های خاص و بی‌بدیل هستند.

مشخصات، خرید و قیمت سرامیک کف با بیش از ۵۰۰۰ مدل کاشی در کاشیران

کیفیت مواد اولیه، کیفیت تولید و کیفیت پخت سه عامل مؤثر بر قیمت هستند. بسیاری از توزیع کنندگان در این بخش تقلب می‌کنند. اما اگر شما فردی آگاه باشید، مطمئناً توزیع کننده‌ای همچون کاشیران را انتخاب می‌کنید.

نرخ نصب کاشی

از درون کاشی‌ها که خارج شویم هزینه دیگری نیز باید پرداخت کنید که هزینه نصب کاشی‌ها است. قیمت چسب کاشی، مهارت کاشی کار، متراژ و تراز بودن کف از جمله مواردی است که روی قیمت گذاری نصب کاشی تاثیر گذار است.

سادگی در کار نصب کاشی از مهم‌ترین مواردی است که روی قیمت گذاری نصب کاشی تاثیر می‌گذارد. کاشی کاری شغلی است که نیازمند محاسبات گسترده است. در مکان‌هایی همچون پذیرایی که این محاسبات ساده‌تر هستند، قیمت نصب کاشی نیز کاهش می‌یابد. به همین نسبت در مکان‌هایی همچون سرویس بهداشتی که نصب کاشی نیازمند محاسبات بیشتر است، کاشی کار هزینه بیشتری دریافت می‌کند.

شهر مدنظر شما تأثیر به سزایی روی قیمت دارد. شاید باور نکنید اما قیمت کاشی کاری در کلان شهرها چند برابر شهرهای کوچک و روستاها است. به طور کلی هزیه زندگی در این شهرها سر به فلک می‌کشد!

کارهای متفرقه و نیازهایی که کف ساختمان شما دارد ممکن است روی قیمت گذاری تأثیر گذار باشد. برای شروع عملیات کاشی کاری سطح کف باید متناسب و صاف باشد. در غیراینصورت خود کاشی کار مجبور است با استفاده از مصالحی این کار را انجام دهد. از این رو ممکن است هزینه بیشتری از شما دریافت کند.

مشخصات، خرید و قیمت سرامیک کف با بیش از ۵۰۰۰ مدل کاشی در کاشیران

سایز و نوع کاشی که کاشی کار با آن سروکار دارد نیز ممکن است روی قیمت پیشنهادی وی تأثیر گذار باشد. به طور کلی اگر از یک شرکت معتبر بخواهید کاشی‌های شما را نصب کند، علاوه بر اینکه به کار کاشی کار نظارت می‌کند، هزینه‌های شما نیز کاهش می‌یابد. پیشنهاد ما کاشیران است.

بیش از ۵۰۰۰ مدل سرامیک کف پذیرایی در کاشیران

یکی از شناخته شده‌ترین برندهای توزیع کاشی در ایران، کاشیران است. کاشیران در هر شهر و شهرستانی شعبه دارد. همین گستردگی موجب شده دسترسی شما عزیزان به این مجموعه به شدت ساده شود.

اما این ساده بودن دسترسی بازهم برای کاشیران راضی کننده نبود! به طوری که شما عزیزان می‌توانید همین امروز در سایت این مجموعه از آن‌ها مشاوره بگیرید و خرید کنید. مشاوره‌ای رایگان و کاربردی که شما را در انتخاب یاری می‌کند.

در کاشیران برندهای سرامیک کف پذیرایی در کنار هم آورده شده‌اند تا انتخاب را برای شما ساده‌تر کنند. کافی است سری به سایت کاشیران بزنید تا هم از تنوع بیش از ۵۰۰۰ مدل آن شگفت زده شوید و هم از دیدن قیمت‌ها حیرت زده!

کد خبر 580584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.