ال‌جی لپ‌تاپ‌های خانواده Gram را به‌روزرسانی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ال‌جی همه لپ‌تاپ‌های خانواده Gram را با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل به‌روزرسانی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ال‌جی مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، به تدریج لپ‌تاپ‌های خود را به جدیدترین پردازنده اینتل و AMD مجهز می‌کند، گزارش‌های منتشر شده حاکی از این است که همه شش مدل لپ‌تاپ خانواده ال‌جی Gram که شامل Gram 15 و حتی مدل‌های تبدیل‌پذیر ۱۴ و ۱۶ اینچی می‌شود، با پردازنده‌های جدید سری Intel Alder lake در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ‌ها را با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم ۵۲۰۰ مگاهرتزی DDR5 تهیه کنند، لپ‌تاپ‌های سری Gram برای نخستین‌بار در تاریخ از درایو ذخیره‌سازی PCIe Gen 4 NVMe SSD استفاده می‌کند. همه اعضای خانواده Gram به دو اسلات برای حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده‌اند.

به غیر از سخت‌افزار جدید، از مهمترین قابلیت اضافه شده به لپ‌تاپ‌های سری LG Gram می‌توان به LG Glance اشاره کنیم، LG Glance ابزاری مبتنی بر صفحه‌نمایش است. با استفاده از این فناوری زمانی که کاربر از لپ‌تاپ فاصله می‌گیرد، صفحه‌نمایش به صورت خودکار قفل می‌شود. همچنین، زمانی که LG Gram تشخیص دهد فردی بدون اجازه کاربر در حال مشاهده نمایشگر لپ‌تاپ است، نمایشگر تار می‌شود.

لپ‌تاپ‌های جدید خانواده Gram مانند مدل‌های پیشین با نمایشگر ۱۶:۱۰ وارد بازار می‌شوند، این نسبت تصویر باعث می‌شود نمایشگر بخش بیرونی بخش بزرگ‌تری از محتوای صفحه را پوشش دهد. در همه لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی Gram از پنل IPS استفاده می‌شود، مدل‌های استاندارد دارای روشنایی ۳۵۰ نیت هستند، در حالی که مدل‌های تبدیل‌پذیر به روشنایی ۳۰۰ نیت دست پیدا می‌کنند. شرکت سازنده اعلام کرده است که نمایشگر لپ‌تاپ‌های جدید به پوشش ضدانعکاس مجهز شده‌اند.

کد خبر 580557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.