رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

بیت کوین بار دیگر توانست با یک رشد خوب به بالای ۳۱ هزار دلار برسد، اتریوم نیز شش درصد رشد کرد و به محدوده ۱۹۰۰ دلار رسید. ارزش وحجم بازار رمزارزها نیز بهبود یافت اما شاخص ترس و طمع بیت کوین وضعیت مطلوبی نداشته و در محدوده ۱۳ واحد بوده که به معنای ترس شدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مجموع بازار رمزارزها پیش بینی می‌شود روند صعودی برای بازار فردا نیز تداوم داشته باشد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۳۱ هزار و ۴۰۳ دلار

تغییرات: رشد ۵.۸۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۸۹۹ دلار

تغییرات: رشد ۵.۷۵ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۰ دلار و ۶۳ سنت

تغییرات: رشد ۴.۸۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۰۴ دلار

تغییرات: رشد ۳.۰۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۶۳۲ دلار

تغییرات: رشد ۱۲.۵۲ درصدی

سولانا (SOL): ۴۳ دلار و ۸۲ سنت

تغییرات: افت ۱۱.۹۰ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۷ دلار و ۲۳ سنت

تغییرات: رشد ۹.۰۸ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۴۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۵۳ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۳۷ دلار

تغییرات: رشد ۵.۲۰ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و ۸۹ سنت

تغییرات: رشد ۹.۸۹ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

حمایت: ۲۶ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰ و ۳۵ هزار دلار.

پیش بینی: بیت کوین مدت زیادی است که در محدوده ۳۰ هزار دلار در حال نوسان است و تا زمانی که روند مشخصی به خود نگیرد پیش بینی رفتار خنثی خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

ارزش بازار حوزه دیفای

رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین

رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

روند شاخص ترس و طمع

رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

کاهش چشم‌گیر سرعت رشد خودپردازهای بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۲

داده‌های موجود نشان می‌دهند که در ماه مه (اردیبهشت) تنها ۲۰۲ خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان ثبت شده و نسبت به دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) حدود ۸۹.۷۵ درصد کاهش یافته است. گفتنی است که تعداد خودپردازهای جدید بیت کوین آخرین بار در سال ۲۰۱۹ در این محدوده قرار داشته است. با این حال، سرعت رشد خودپردازهای بیت کوین ممکن است افزایش یابد؛ زیرا تنها با گذشت شش روز از ماه ژوئن (خرداد) ۸۱۷ خودپرداز جدید بیت کوین در نقاط مختلف جهان راه‌اندازی شده است.

از سال ۲۰۲۱ حدود ۵۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال از طریق شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری شده است

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده اعلام کرده است که تقریباً نیمی از کلاهبرداری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۲۱ از طریق رسانه‌های اجتماعی ایجاد شده است. طبق گزارش‌های کمیسیون مذکور، کلاهبردارن از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از یک میلیارد دلار ارز دیجیتال را به سرقت برده‌اند که پنج برابر بیشتر از سال ۲۰۲۰ و ۶۰ برابر بیشتر از سال ۲۰۱۸ است. بنا بر داده‌های موجود، اینستاگرام (۳۲ درصد)، فیسبوک (۲۶ درصد)، واتس‌اپ (۹ درصد) و تلگرام (۷ درصد) بیشترین پلتفرم‌های هستند که کلاهبرداران برای رسیدن به اهداف خود از آنها استفاده کرده‌اند.

تعداد هولدرهای بیت کوین رکورد جدیدی ثبت کرد

داده‌های درون‌زنجیره‌ای شرکت گلسنود نشان می‌دهد که هولدرهای بیت کوین به بیشترین تعداد در کل تاریخ رسیده است. در حال حاضر آدرس‌هایی که حداقل یک بیت کوین نگهداری می‌کنند به ۸۴۸٬۹۳۹ عدد رسیده و علاوه بر این آدرس‌هایی که حداقل ۰.۰۱ بیت کوین دارند نیز با رسیدن به ۱۰.۰۹ میلیون توانسته است رکورد جدیدی ثبت کند. گفتنی است شاخص ترس و طمع بیت کوین اکنون با رسیدن به عدد ۱۳، همچنان روی ترس شدید قرار دارد.

انتقاد بنیان‌گذار بورد ایپ از دیسکورد بعد از حمله هکری اخیر

در شرایطی که حمله هکری اخیر به دیسکورد با سرقت توکن‌های غیرمثلی بورد ایپ یات کلاب به ارزش ۲۰۰ اتریوم همراه شد، بنیان‌گذار این مجموعه به شدت از دیسکورد انتقاد کرده است. گوردون گانر گفت: «دیسکورد برای کاربران وب ۳.۰ کار نمی‌کند. به پلتفرم بهتری احتیاج داریم که امنیت را در اولویت قرار دهد.»

البته کارشناسان اشتباه کاربران و کلیک کردن آنها روی لینک‌های فیشینگ را دلیل اصلی این اتفاق می‌دانند و می‌گویند تقصیری متوجه دیسکورد نیست.

جاستین سان: ترون نمی‌خواهد همانند ترا دچار فاجعه شود

به گزارش نشریه بلومبرگ، جاستین سان، بنیان‌گذار ترون می‌گوید که در استیبل کوین USDD این شبکه تغییراتی اعمال می‌شود تا از وقوع فاجعه‌ای همانند شبکه ترا جلوگیری کند. سان معتقد است افزایش وثیقه‌گذاری اعتماد به نفس کاربران را بالا می‌برد. ارزش ذخایر ترون هم‌اینک ۱.۳۷ میلیارد دلار ارز دیجیتال است. این رقم ۱۳۰ درصد بیشتر از موجودی استیبل کوین USDD است. سان اذعان کرد سقوط ترا سبب شد اعمال تغییرات را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

باشگاه فوتبال سائوپائولو برزیل پذیرش شیبا اینو را آغاز کرد

باشگاه فوتبال سائوپائولو اف‌سی (Sao Paulo FC) برزیل اعلام کرده که با همکاری شرکت بیتسو (Bitso)، اسپانسر و شریک رسمی خود، پذیرش ارزهای دیجیتال از جمله شیبا اینو را برای خرید بلیت مسابقات آغاز کرده است. به این ترتیب، سائوپائولو، که یکی از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های برزیل است، به اولین تیمی در این کشور تبدیل می‌شود که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد.

افزایش قابل‌توجه سرمایه نهادی ورودی به شبکه کاردانو

بر اساس گزارش کوین شیرز (CoinShares)، هم‌زمان با افزایش تقاضا برای شبکه کاردانو، سرمایه نهادی ورودی به این ارز دیجیتال نیز افزایش یافته است. این افزایش جریان ورودی باعث شده است که کاردانو از لحاظ جذب سرمایه نهادی هم‌سطح ارزهای دیجیتال برتری مانند اتریوم قرار بگیرد. طبق گزارش، سرمایه ورودی به ارزهای دیجیتال اتریوم و سولانا کاهش یافته و در عوض، سرمایه‌گذاری در کاردانو افزایش یافته است.

تحلیل‌گر آرک اینوست: هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین تسلیم شده‌اند

یاسین الماندیرا، تحلیل‌گر ارشد شرکت آرک اینوست می‌گوید که ظاهراً هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین تسلیم شده‌اند. این تحلیلگر در توئیتر نوشته شاخص MVRV بیت کوین که نسبت قیمت بازار بیت کوین به ارزش واقعی آن را نشان می‌دهد، ۳۵ درصد پایین‌تر از سطح برابری قیمت قرار دارد. این شاخص آخرین بار در ژانویه ۲۰۲۰ و جولای ۲۰۲۱ به این سطح رسیده بود. گفتنی است که این تحلیل‌گر می‌گوید هولدرهای بلندمدت بیت کوین همچنان دارایی‌های خود را حفظ کرده‌اند.

سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال به رشد صنعت ارز دیجیتال برمودا کمک می‌کند

جیسون هیوارد، وزیر اقتصاد و کار برمودا معتقد است که این جزیره توانایی تبدیل‌شدن به یک هاب جهانی صنعت ارزهای دیجیتال را دارد. وزیر اقتصاد و کار برمودا همچنین بر این باور است که سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال، ذاتاً رویدادی نامطلوب نیست و حتی می‌تواند به هدف این جزیره برای تبدیل‌شدن به یک هاب دارایی‌های دیجیتال کمک می‌کند. او دراین‌باره گفت: «ما از کاهش ارزش اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال آگاه هستیم و مطمئنیم که این امر توانایی ما برای تبدیل‌شدن به یک هاب ارز دیجیتال را تهدید نمی‌کند. چنین رکودی در صنعت ارزهای دیجیتال احتمالاً به پیشبرد اهداف ما در این زمینه کمک خواهد کرد و بر رشد بلندمدت و نقش ما در این صنعت تأثیر مثبت خواهد گذاشت

مدیرعامل مایکرواستراتژی: بیت کوین از همه ارزهای دیجیتال، املاک و سهام مطمئن‌تر است

مایکل سایلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی معتقد است در صورتی که افراد، اصول پایه‌ای بیت کوین و دشواری ایجاد چیزی بهتر از آن را درک کنند؛ متوجه خواهند شد که نوسانات کوتاه‌مدت آن تا حد زیادی کم‌اهمیت هستند. وی می‌گوید که بیت کوین مطمئن‌ترین چیز در یک دنیای نامشخص است و از ۱۹ هزار ارز دیجیتال دیگر نیز مطمئن‌تر است. سایلور معتقد است که این ارز دیجیتال از هر سهامی یا داشتن ملک در هر جای دنیا مطمئن‌تر است.

وی همچنین می‌گوید که تنها کسانی که حداقل ۱۰۰ دلار برای خرید بیت کوین خرج کرده‌اند می‌توانند در مورد آن نظر بدهند؛ اما در غیر این صورت، نباید چیزی در مورد ارز دیجیتال برتر بازار برای گفتن داشته باشند.

حکم زندان برای کاربر لوکال بیت کوینز به خاطر فعالیت غیرمجاز

یک کاربر ارزهای دیجیتال به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز در این حوزه با حکم ۵ سال زندان و احتمالاً پرداخت ۲۵۰,۰۰۰ دلار جریمه مواجه است. این فرد ۴۹ ساله با استفاده از لوکال بیت کوینز و پکسفول به خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای دیگران پرداخته است. متهم هیچ مدرک شناسایی از مشتریان خود درخواست نکرده و دلیل خریدهای آنها را جویا نشده است. این فرد که بیش از ۵۱۵,۰۰۰ دلار از این طریق درآمد کسب کرده، به گناهکار بودن خود اعتراف کرده است.

شرکت اپراتور مرکادو بیت کوین قصد دارد تعدادی از کارمندانش را اخراج کند

شرکت برزیلی «۲TM Group» که اپراتور صرافی مرکادو بیت کوین، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آمریکای لاتین است؛ اعلام کرده که کمی بیش از ۱۰ درصد از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد و ۹۰ نفر از ۷۵۰ نفر نیروی کار آن به‌زودی دفاتر خود را ترک خواهند کرد. شرکت مذکور گفته است که نرخ بهره بالا و تورم رو به رشد باعث شده است تا برای کاهش هزینه‌های عملیاتی خود دست به این کار بزند.

نقشه بازار

رشد ۵.۸۵ درصدی بیت کوین

کد خبر 580140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.