راهنمای سفر و رزرو هتل مشهد

مشهد در شمال شرقی ایران قرار دارد. این شهر پس از تهران دومین شهر پرجمعیت ایران است.

چند چیز وجود دارد که آن را به یکی از پربازدیدترین مقاصد ایران تبدیل کرده است. اولاً مشهد مرکز مذهبی ایران به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) است. ثانیاً مشهد شهر یکی از تأثیرگذارترین شاعران ادب پارسی، فردوسی است. شهرت این شاعر قرن نهم به خاطر کتاب حماسی «شاهنامه» است. آرامگاه فردوسی در ۴۰ کیلومتری مشهد قرار دارد. ثالثاً مشهد نیز یکی از مراکز اصلی گردشگری سلامت در ایران است. مشهد در زمان نادرشاه افشار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد. این شهر دارای آب و هوای معتدل و متغیر است. دو رشته کوه بینالود و هزار مسجد با قله‌های مرتفع در این منطقه قرار گرفته و آن را به منطقه‌ای نیمه کوهستانی تبدیل کرده است. این شهر در گذشته نزدیک مسیر تجاری معروف جاده ابریشم بوده است. امروزه یکی از مراکز مهم فعالیت‌های اقتصادی، صنعت و کشاورزی بین قاره‌ای است. میلیون‌ها نفر از سراسر ایران و جهان برای ادای احترام به امام رضا (ع) به اینجا می‌آیند.

رزرو هتل در مشهد

به دنبال رزرو هتل در مشهد هستید؟ در سامانه گالیور ترول شما مجموعه‌ای گسترده از هتل‌های مشهد با اطلاعات کامل، قیمت‌ها و بسته‌های پیشنهادی تور مشهد برای تعطیلات خود دارید. مقصدی را انتخاب کنید، تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید و رزرو هتل مشهد خود را انجام دهید. چه در تعطیلات با خانواده باشید، چه یک سفر عاشقانه یا حتی یک سفر انفرادی سریع داشته باشید، مشهد مکان مناسبی برای شماست. قبل از بازدید از شهر، همیشه بهتر است برنامه‌ای از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که دوست دارید انجام دهید داشته باشید. پس از انجام این کار، برای صرفه‌جویی در هزینه، هتل و کرایه ماشین خود را از قبل رزرو کنید. در هر صورت، در طول تعطیلات خود به مشهد، از تمام امکانات شهر، موزه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و سایر مواردی که ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشید، نهایت استفاده را ببرید. با استفاده از موتور جستجوی گالیور ترول، بهترین گزینه‌های موجود هتل در مشهد را پیدا خواهید کرد، جایی که می‌توانید به راحتی بر اساس معیارهای خود فیلتر کنید: با استفاده از موتور جستجوی گالیور ترول می‌توانید مقصد، تاریخ و تعداد افراد سفر خود را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید نتایج خود را با استفاده از تعدادی گزینه مختلف که پورتال مسافرتی ما به شما ارائه می‌دهد فیلتر کنید: امکانات، هزینه، نوع هتل و درجه هتل، نظرات، نوع اقامت و غیره. بهترین هتل مشهد را برای تعطیلات خود رزرو کنید

آشنایی با بهترین هتل‌های مشهد این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازید. چندین جاذبه و مکان دیدنی در مشهد وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. موزه‌ها، بازارها و طبیعت زیبای زیادی دارد. در اینجا می‌توانید تعدادی از بهترین هتل‌های مشهد را پیدا کنید:

هتل درویشی مشهد:

این هتل یک هتل مجلل پنج ستاره در بلوار امام رضا مشهد است. در واقع دارای ۲۲۳ اتاق و طراحی آتریوم شیشه‌ای است.

انواع مختلفی از اتاق‌ها برای همه نوع سلیقه‌ها وجود دارد، از اتاق‌ها و سوئیت های اقتصادی گرفته تا اقامتگاه‌های سطح بالا با طرح‌های شرقی. علاوه بر این، همه اتاق‌های هتل درویشی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، کتری برقی، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند.

هتل مجلل درویشی مشهد با هفت دقیقه رانندگی تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. از دیگر جاذبه‌های اطراف می‌توان به مسجد گوهرشاد، پارک کوه سنگی و آرامگاه نادرشاه افشار اشاره کرد. فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل الماس ۲ مشهد:

این هتل یکی از اقامتگاه‌های مجلل نزدیک حرم امام رضا است. هتل پنج ستاره الماس ۲ دارای ۲۵ طبقه است. این معماری شیشه‌ای چهره‌های مصری، روسی، یونانی و ایرانی را در خود جای داده است.

این هتل دارای ۲۱۷ اتاق مجلل می‌باشد. اتاق‌ها مجهز به تجهیزات و مبلمان پیشرفته هستند. وان و جکوزی هم دارند. استخر، آبگرم، بیلیارد، سونا و زمین بازی برای مهمانان در دسترس است.

هتل الماس مشهد یکی از بهترین هتل ای چهار ستاره می‌باشد که در خیابان امام رضا با فاصله کمتر از ۵ دقیقه تا حرم مطهر واقع شده است. برای رزرو هتل الماس مشهد و هتل درویشی مشهد با سامانه گالیور ترول در تماس باشید.

هتل مدینه الرضا

یکی از بهترین هتل‌های مشهد

این هتل نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره مشهد به حرم امام رضا است. هتل مدینه الرضا با طراحی ایرانی-اسلامی فضایی معنوی را در شما ایجاد می‌کند. در واقع دارای ۳۲۰ اتاق در یک ساختمان ۹ طبقه است. انواع اتاق‌های متعدد موجود است: اتاق‌های معمولی یک، دو نفره و سه تخته، به علاوه سوئیت‌ها و آپارتمان‌های دو یا چند اتاق خواب. علاوه بر این، هتل دارای اتاق‌های خاص برای مهمانان معلول است. این یک هتل مناسب برای کودکان است و فعالیت‌هایی را برای آنها در اتاق کودک فراهم می‌کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، برترین ویژگی هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیکی حرم امام رضا است. فقط کمتر از ۵ دقیقه پیاده طول می‌کشد تا به حرم برسید. جاذبه‌های تاریخی مانند آرامگاه نادرشاه، گنبد خشتی و موزه مردم شناسی مشهد نیز در فاصله چند قدمی قرار دارند.

کد خبر 579980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.