ثبت‌نام حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز با دقت و حساسیت بالایی انجام می‌شود

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت بالای ثبت‌نام بین ۱۵ تا ۱۶ میلیون دانش‌آموز در مدارس، گفت: ثبت‌نام مدارس بخش مهمی از کار را شامل می‌شود که باید با دقت و حساسیت بالایی انجام گیرد تا کمترین نارسایی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمجتبی هاشمی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد از کارهای مهم و مستمر در حوزه تعلیم تربیت بوده و بیشتر مراجعات ما را معاون یا رئیس منطقه نیز می‌تواند حل کند که این امر با دیدارهای مردمی باید پوشش داده شود.

وی با تاکید بر ظرفیت‌سازی برای جوانان با در نظر گرفتن تجربیات و نظرات پیشکسوتان، افزود: در هفته‌های اخیر انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر عهده حوزه ارزیابی گذاشته شده است همچنین ثبت‌نام مدارس بین ۱۵ تا ۱۶ میلیون دانش‌آموز بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از نظارت صددرصدی در مدارس خبر داد و گفت: مسائل مدیریت دانش‌آموزان به خاطر دوری چندساله از آموزش حضوری به سختی انجام می‌شود و در این خصوص باید جدیت داشته و صاحب تحلیل باشیم.

به گزارش ایمنا، طبق روال هر سال با پایان امتحانات خردادماه، والدین می‌توانند به انتخاب خود یا در مدرسه قبلی ثبت‌نام کنند یا ثبت‌نام فرزند خود را در مدرسه جدید انجام دهند.

کد خبر 579326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.