۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
انتقال تجربیات ساوه و دلیجان

مدیر روابط عمومی شهرداری دلیجان از سفر یک روزه شهردار به ساوه و بازدید از ظرفیت‌های مدیریت شهری ساوه خبر داد و گفت: شهرداران ساوه و دلیجان، اعضای شورای اسلامی شهر ساوه و دلیجان و معاونان شهرداری ساوه با برگزاری جلسه‌ای دستاوردها، تجربیات و پروژه‌های شهری را بررسی کردند که نتایج خوبی به دنبال داشت.

بهزاد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دلیجان در سفر یک روزه به شهرستان ساوه، ضمن دیدار با شهردار ساوه و دیگر مدیران شهری از توانمندی، ظرفیت‌ها و پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بازدید کردند.

وی افزود: در جریان این سفر یک روزه، مدیران شهری دلیجان با همراهی شهردار ساوه از پروژه در دست احداث استخر باغ بانوان، مراحل آماده‌سازی شهرک صنوف مزاحم در دست احداث، پروژه مسجد تا مسجد، پروژه قاسم‌آباد، کمربند غربی این شهر و اماکن دیگر شامل باشگاه تیراندازی، پارک بانوان و دریاچه مصنوعی بازدید به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی شهرداری دلیجان خاطرنشان کرد: شهرداران ساوه و دلیجان، اعضای شورای اسلامی شهر ساوه و دلیجان و معاونان شهرداری ساوه با برگزاری جلسه‌ای دستاوردها، تجربیات و پروژه‌های شهری را بررسی کردند که نتایج خوبی به دنبال داشت.

نجفی ادامه داد: در جریان این بازدید در خصوص نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی، مشارکت با بخش خصوصی و تأمین بودجه‌های مورد نیاز بحث و تبادل نظر انجام شد.

به گزارش ایمنا، امیررضا یوسفیان شهردار وقت ساوه طی سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۵ سکان‌دار مدیریت شهری دلیجان بود.

کد خبر 579096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.