اجرای برنامه‌های «باغ و ورزش» و «پردیس سخن» در باغ بانوان پردیس

برنامه‌های «باغ و ورزش» و «پردیس سخن» با محوریت ایجاد اوقاتی شاد و پربار برای زنان در باغ بانوان پردیس اصفهان، برگزارخواهد شد.

به گزارش ایمنا، فهیمه کدخدایی اظهار کرد: فصل تابستان اوقات فراغت بیشتری را در اختیار بانوان قرار می‌دهد و برگزاری برنامه‌هایی با رویکرد آموزشی و تفریحی با استقبال قابل توجهی از سوی آنها مواجه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های باغ بانوان پردیس ویژه فصل تابستان افزود: باغ و ورزش عنوان برنامه‌ای است که در قالب ورزش صبحگاهی همراه با اجرای مسابقات تفریحی روز پنجشنبه _سی‌ام تیرماه_ از ساعت ۷:۳۰ صبح ویژه بانوان برگزار می‌شود.

به گفته وی، برپایی ایستگاه‌های ورزشی با محوریت حرکات جنبشی و حرکتی و برگزاری مسابقه با اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مدیر باغ بانوان پردیس درباره برنامه پردیس سخن هم گفت: توجه به شاعران و نویسندگان زن یا آثاری که درباره زنان در ادبیات کشورمان به ثبت رسیده است همراه با برگزاری جلسات شعرخوانی، داستان‌خوانی و آرایه‌های ادبی محور این برنامه است که با حضور زهره خبوشانی، از فعالان حوزه شعر و داستان‌نویسی برگزار می‌شود.

کدخدایی تصریح کرد: برنامه پردیس سخن از بیست‌ونهم تیرماه تا سی‌ام شهریورماه هر چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح در باغ بانوان پردیس واقع در میدان سهروردی، ۷۰۰ متر بعد از ورودی پارک ناژوان برگزار خواهد شد.

کد خبر 326751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.