۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
احداث پارک بانوان در منطقه ۳ اراک

شهردار منطقه سه اراک از احداث چند زمین چمن و پارک در این منطقه خبر داد و به تشریح جزئیات، چالش‌ها و اقدامات انجام شده پرداخت.

محمد جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محدوده منطقه سه شهرداری اراک بیشترین نقاط هدف بازآفرینی شهر را شامل می‌شود که ساکنان آن با چالش‌های متعدد ناشی از مشکلات حقوقی اراضی دولتی که به صورت قولنامه‌ای معامله شده است، روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به فرسودگی معابر منطقه سه شهرداری اراک، افزود: در سال‌های اخیر آسفالت و ترمیم معابر صورت نگرفته بود و در حال حاضر بخش زیادی از محدوده منطقه از جمله بلوار شهید کاظمی، کربلا، محور ورودی و خروجی شهر و شهرک کوثر روکش آسفالت شده است و دو اکیپ نیز به‌طور ویژه به لکه‌گیری کوچه‌ها می‌پردازند.

شهردار منطقه سه اراک تصریح کرد: این منطقه از پتانسیل‌های ویژه‌ای برخوردار است که در توسعه آینده شهر مؤثر خواهد بود و از آن جمله می‌توان به وجود باغ‌های سنجان و کرهرود اشاره کرد که در راستای صیانت از آن قصد داریم اداره حفظ باغات و قنوات سنجان و کرهرود را احیا و تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محله‌محوری یکی از شعارهای اصلی شورای ششم است، در نظر داریم به احیای مواردی همچون مسجد محوری در این منطقه بپردازیم و علاوه بر آن ساخت چند زمین چمن مصنوعی، پارک و یک پارک ویژه بانوان در منطقه در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 574355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.