هوای سالم اصفهان با ۸ ایستگاه خاموش/۲ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه، نهم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه نهم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۲۱ و جی با شاخص ۱۴۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۸۵، باهنر با شاخص ۷۸، رودکی با شاخص ۹۴، فرشادی با شاخص ۸۳، فیض با شاخص ۹۱ و وزرشگاه میثاق با شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، رهنان، پروین، خرازی، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که ایستگاه مبارکه با شاخص ۷۷ و شاهین‌شهر با شاخص ۶۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۶۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 578551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.