هزینه های سرسام آور دکوراسیون کلاسیک

سبک کلاسیک را می‌توان از سبک‌های بسیار اصیل در هنر و معماری و دکوراسیون دانست.

این سبک به دلیل ویژگی‌های ظاهری و باطنی ای که دارد توانسته است طی سالیان دراز محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف در سرتاسر دنیا پیدا کند. همچنین می‌توان گفت این سبک بیشتر مورد استفاده‌ی ثروتمندان است. چرا که دارای مشخصه‌های ظاهری لوکس و گران‌قیمتی می‌باشد. اما این نکته را هم نباید در نظر گرفت که این سبک نیز مانند دیگر سبک‌ها دارای انعطاف‌های زیادی بوده و به همین دلیل افراد با هزینه‌های معمولی‌تر هم می‌توانند از دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک در خانه و فضای خود بهره ببرند. شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا نیز یکی از اهداف خود را انجام دکوراسیون هایی لوکس با کمترین هزینه برای تمامی افراد قرار داده‌اند و با توجه به مهارتی که دارند توانسته‌اند از پس این کار بر بیایند. در این مقاله به توضیح جزئیات فضاهای مختلف یک خانه به این سبک که شبیه آن توسط شرکت دکوراسیون هیرادانا بارها انجام شده است پرداخته‌ایم و امیدواریم که مفید واقع بشود.

دکوراسیون کلاسیک با هزینه معقول از صفر تا صد با شرکت دکوراسیون هیرادانا :۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱

  • طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون فضاهای خصوصی مانند اتاق خواب‌ها به سبک دکوراسیون دارای جزئیات و تنوع بسیاری می‌باشد و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار است. شرکت معماری هیرادانا در طراحی اتاق خواب‌ها از نکات مختلف و ویژگی‌های این سبک استفاده می‌کند که از جمله‌ی این نکات می‌توان به استفاده از پرده‌های مخملی و بلند برای پنجره‌ها برای لوکس‌تر نشان دادن اتاق خواب، استفاده از تخت‌هایی طراحی شده با منبت کاری که اکثراً دارای پارچه‌هایی چرم و مخمل طراحی شده می‌باشند، استفاده از رنگ‌های بژ، طلایی، کرم و …، استفاده از میز و آینه‌ی چوبی و دیگر عناصر مربوط به این سبک اشاره نمود. باید توجه کرد که این سبک اگر بخواهد به طور کامل جلوه‌گری کند نیاز به یک مساحت و ابعاد بزرگ دارد. در واقع مهندسین در شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا می‌توانند جزئیات مختلف این سبک را حتی در اتاق‌هایی با مساحت کوچک نیز نشان دهند. اما به طور کلی دکوراسیون کلاسیک سبکی فاخر بوده که نیازمند ابعاد بزرگ می‌باشد.

  • طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون کلاسیک همانطور که پیش تر نیز گفتیم به طور کلی دارای جزئیات و زرق و برق زیادی می‌باشد و این در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز خود را نشان می‌دهد. در طراحی دکوراسیون کلاسیک برای آشپزخانه در خانه‌های امروزی از جزیره استفاده می‌شود ولی این جزیره‌ها چوبی و یا از سنگ‌های گران‌قیمت می‌باشد. کابینت‌ها را چوبی و فضای کلی با نورپردازی لوسترها و چراغ‌های شیک روشن می‌شود. برای رنگ کابینت‌ها و دکور کلی آشپزخانه مهندسین شرکت دکوراسیون هیرادانا از رنگ‌هایی مانند بژ، قهوه‌ای، کرم، سفید و … استفاده می‌کنند و این به این دلیل است که هم بتوانند به این روش احساس گرما و صمیمتی که این سبک می‌خواهد را القا کنند و هم بتوانند شیک بودن و لوکس بودن این سبک را نشان دهند. برای پوشاندن سطوح آشپزخانه در سبک کلاسیک از کاشی‌ها و سرامیک‌های طرح دار و یا پارکت‌های چوبی استفاده می‌شود که هارمونی جذابی در کنار دیگر عناصر ایجاد می‌کند.

هزینه های سرسام آور دکوراسیون کلاسیک

  • طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی

برای طراحی دکوراسیون فضایی مانند نشیمن و پذیرایی که جز فضاهای نیمه عمومی و عمومی در خانه محسوب می‌شود باید تمامی نکات سبک کلاسیک را پیاده نمود. برای طراحی نشیمن در سبک کلاسیک طراحان اصولاً از پرده‌هایی که از سقف تا کف را گرفته حتی برای پنجره‌های کوتاه استفاده می‌کنند. این یک روش برای بلندتر و به ان وسیله بزرگ‌تر و فاخرتر نشان دادن محیط می‌باشد. از دیگر ترفندهای طراحی دکوراسیون کلاسیک نشیمن و پذیرایی می‌توان از کفپوش‌های سنگی یا پارکت‌های چوبی اشاره نمود. برای روشنایی این فضاها نیز اصولاً از لوسترهایی به رنگ طلایی و نقره‌ای و یا شیشه‌ای استفاده می‌کنند که باعث درخشش خاصی در فضا شده و فضا را لوکس‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهند. رنگ قالب در این فضاها عمومی رنگ‌های گرم مانند زرشکی، قهوه‌ای و … با ترکیب رنگ‌های روشن مانند کرم، سفید، بژ و… می‌باشد. همچنین از آنجایی که تقارن در این سبک دارای اهمیت زیادی می‌باشد مهندسین در شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا تمامی عناصر را با نظم و ترتیب خاصی در بهترین جای خود به صورت قرینه قرار می‌دهند تا بتوانند تعادل را در فضا ایجاد نمایند.

  • طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام

می‌توان ادعا نمود که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام سبک کلاسیک از محبوب ترین سبک‌ها می‌باشد. این سبک در این فضا به بیان شفافیت و پاکیزگی در کنار شیک بودن می‌پردازد و می‌تواند این نکته را به وضوح مشاهده نمود. برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام اغلب از سنگ‌ها و سرامیک‌ها استفاده می‌کنند به طوری که حتی روشویی نیز دارای پایه‌ای سنگی می‌باشد. رنگ غالب در این فضا روشن بوده و از قاب‌ها و المان‌های تزئینی فلزی باریک نیز که به رنگ طلایی باشند برای درخشش بیشتر و جلوه‌گری فضا استفاده می‌کنند.

هزینه‌های سرسام آور دکوراسیون کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک با توجه به دیتیل های متنوع و متریال های گران قیمت و اجرت پیمانکاران و هنرمندان این رشته، دارای هزینه‌های متعدد و نا معلومی است و در واقع قیمت مشخصی هم ندارد. از علل دیگر آن افزایش روز به روز قیمت متریال ها می‌باشد که باعث افزایش هزینه‌ها و در نتیجه منصرف شدن بسیاری از عزیزان علی رقم میل باطنی و علاقه آنها به سبک کلاسیک است. هیرادانا با توجه به سوابق طولانی خود در حرفه معماری و دکوراسیون و نیز بی واسطه بودن در تمامی آیتم‌ها و همکاری مستقیم با تمامی پیمانکاران و فروشندگان متریال کاهش قابل توجه، قابل ملاحظه و محسوسی در هزینه‌ها دارد که به جرأت ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه‌های بالاسری را کاهش می‌دهد . با مراجعه به سایت www.hiradana.comو مشاهده پروژه‌ها و تماس با شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ جهت مشاوره حضوری و برآورد قیمت در خدمت شما بزرگواران هستیم.

ویژگی‌های مهم سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی چیست؟

سبک کلاسیک مانند دیگر سبک‌ها دارای یکسری مشخصه‌ها و همچنین ویژگی‌های ظاهری خاص و منحصر به فرد می‌باشد و می‌توان گفت به وسیله‌ی همین ویژگی هاست که از دیگر سبک‌ها متمایز شده و می‌توان آن را شناسایی کرد. از جمله ویژگی‌های این سبک می‌توان به استفاده از رنگ‌های گرمی مانند کرم، قهوه‌ای، بژ، سفید و …، حفظ نظم و تعادل و رعایت تقارن در چیدمان و طراحی عناصر و فضاها، استفاده از عناصری طبیعی و شیک مانند چوب، سنگ و…، استفاده از پارچه‌های خاص مانند مخمل و چرم و ویژگی‌های دیگر زیادی اشاره نمود.

ویژگی‌های مختلف سبک کلاسیک نشان دهنده و برای چه هدفی ایجاد شده و در نظر گرفته می‌شوند؟

ویژگی‌های این سبک به این دلیل که نتیجه‌ی نهایی دکوراسیونی لوکس و شیک و در عین حال صمیمی باشد این گونه می‌باشد. همچنین هدف از اینگونه بودن ویژگی‌های سبک کلاسیک می‌توان به جلوه‌گری و باشکوه شدن فضای خانه اشاره نمود. چرا که سبک کلاسیک از جا و زمانی می‌آید که دارای شکوه زیادی بوده و می‌توان گفت این سبک بیشتر برای قصرها و فضاهای بسیار مجلل مورد استفاده قرار می گرفته است. به همین دلیل دارای ویژگی‌هایی اینچنینی می‌باشد.

متریال های محبوب در سبک کلاسیک کدامند؟

در سبک کلاسیک بیشتر از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده می‌شود. چرا که سنگ‌هایی مانند مرمر، گرانیت، ترارتن و … دارای ظاهری شیک و مجلل بوده و می‌توانند به فضا حسی درخشان و زیبا بدهند. چوب نیز به دلیل بافت جذابی که دارد می‌تواند در ساخت اکثر عناصر مورد استفاده قرار بگیرد و دارای جزئیات زیادی بشود.

هزینه های سرسام آور دکوراسیون کلاسیک

کلام آخر

شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا که از مجریان متبحر در معماری می‌باشد، توانایی انجام پروژه‌های مختلف دکوراسیون داخلی به انواع سبک‌های موجود و ترند دنیا دارد که از جمله‌ی محبوب ترین این سبک‌ها سبک کلاسیک می‌باشد. مهندسین و طراحان این مجموعه می‌توانند بعد از بررسی فضا، به شما مشاوره داده و پروژه‌تان را در شیک‌ترین حالت ممکن در زمانی کم با هزینه‌ای معقول به سرانجام برسانند. از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ با هیرادانا در تماس باشید و جهت مشاهده نمونه کارها به بخش پروژه‌ها در سایت به آدرس www.hiradana.com مراجعه کنید .

کد خبر 577494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.