ناراحتی شدید کاوانی به‌دلیل درخواست کریس رونالدو!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه سوم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* تاتنهام به آنتونیو کونته ۶ خرید تابستانی پیشنهاد خواهد کرد تا این سرمربی ایتالیایی را راضی به ماندن کند. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام، زمانی که کونته این هفته به ایتالیا سفر کند، با او در این خصوص مذاکره خواهد کرد.

دیلی استار:

* از الکس تلس و هانیبال مجبری دو ستاره منچستریونایتد به عنوان دو ستاره شیاطین سرخ که در اوایل ماه جاری در یک زمین تمرینی داغ درگیر شدند، نام برده شده است.

دیلی میل:

* منچسترسیتی به دنبال جذب یک هافبک دفاعی جدید است و کالوین فیلیپس از لیدز یونایتد در صدر فهرست جانشینان فرناندینیو کاپیتان جدا شده سیتیزن‌ها قرار دارد.

ناراحتی شدید کاوانی به دلیل درخواست کریس رونالدو!

* رقابت‌های فرمول یک در موناکو "در خطرِ حذف شدن از تقویم مسابقات" است و این موضوع باعث نگرانی‌های زیادی شده است.

دیلی اکسپرس:

* سباستین فتل راننده مطرح فرمول یک، پس از سرقت از خودرویش در بارسلونا، دزدان را با اسکوتر تعقیب کرد. براساس گزارش‌ها، ستاره شرکت "استون مارتین"، دزدان را پس از دزدیدن کوله‌پشتی از ماشینش تعقیب کرد تا آن‌ها را پس بگیرد.

سان:

* رقابت‌های "گرندپری" موناکو دیگر مهم‌ترین تورنمنت فرمول یک نیست و ممکن است جایگاه سالانه خود را در میان مهم‌ترین‌ها از دست بدهد.

* باب آروم وکیل آمریکایی ادعا می‌کند که تایسون فیوری بوکسور سنگین وزن انگلیسی می‌تواند از دوران بازنشستگی خارج شود و با برنده دیدار آنتونی جاشوا و الکساندر اوسیک روبه‌رو شود.

دیلی میرر:

* براساس گزارش‌ها، ادینسون کاوانی پس از اینکه سران منچستریونایتد به او دستور داد پیراهن شماره ۷ را در ابتدای فصل به کریستیانو رونالدو بدهد، عصبانی شد. مهاجم اروگوئه‌ای این پیراهن را در اولین فصل خود در اولدترافورد به تن کرد اما دو روز پس از بازگشت رونالدو به باشگاه، مجبور شد آن را به ستاره پرتغالی بدهد.

ناراحتی شدید کاوانی به دلیل درخواست کریس رونالدو!

* کیلیان امباپه انکار کرد که قرارداد جدیدش با PSG به او قدرت تأثیرگذاری بر نقل و انتقالات، اخراج سرمربی و انتصاب مدیر ورزشی منتخب خود را می‌دهد و گفت از نقش یک فوتبالیست فراتر نخواهد رفت.

تایمز:

* منچسترسیتی تلاش‌های خود را برای جذب یک هافبک میانی ادامه خواهد داد و در حال بررسی ارائه پیشنهاد برای کالوین فیلیپس از لیدز یونایتد است.

کد خبر 577261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.