پارتیشن شیشه ای دو جداره متحرک در ساز و کار

یکی از نکات مهم که در مورد پارتیشن متحرک می‌توان به آن اشاره کرد، قابلیت نصب آسان و مقرون به صرفه این نوع پارتیشن بندی است.

مجموعه سازوکار به عنوان یکی از مراجع رسمی وارد کننده ابزار و یراق صنعتی و از برترین برندهای جهان علاوه بر خرده فروشی آنلاین ابزار و یراق آلات، پتانسیل فوق‌العاده ای برای فروش ابزار به صورت خرده و عمده فروشی و قیمت مستقیم و بدون واسطه به همکاران و ابزار فروش‌های سراسر کشور دارد. شما می‌توانید برای آگاهی از دیگر امکانات این مجموعه، به سایت ساز و کار مراجعه نمائید.

منظور از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره متحرک پارتیشن‌های شیشه‌ای هستند که با فلز آلومینیوم فریم بندی شده‌اند و قابلیت جا به جایی دارند.. این نوع پارتیشن بندی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر ضربه و حرارت دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. علاوه بر آن پارتیشن متحرک یک پارتیشن عایق در برابر صدا نیز به شمار می‌آید و همین مسئله باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است.

یکی از نکات مهم که در مورد پارتیشن متحرک می‌توان به آن اشاره کرد، قابلیت نصب آسان و مقرون به صرفه این نوع پارتیشن بندی است. ما در این مطلب در مورد پارتیشن شیشه‌ای متحرک و مزایای انتخاب این نوع پارتیشن بندی به صورت کامل و مفصل صحبت کرده‌ایم، تا علاقه مندان و طرفداران این نوع پارتیشن بندی بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره متحرک در ساز و کار

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره متحرک

نصب پارتیشن شیشه‌ای دوجداره متحرک با فریم بندی انجام می‌شود. در ابتدا یک قسمت پارتیشن بندی به صورت کامل به دیوار و زمین فیکس می‌شود و سپس پارتیشن بندی در قطعات مختلف به هم وصل می‌شود. به عنوان مثال در صورتی که شما نیاز به یک دیوار شیشه‌ای با عرض ۵ متر داشته باشید، نصاب دیوار شما را به ۵ قسمت ۱ متری تقسیم بندی می‌کند، که قابل جمع شدن به صورت تاشو بر روی یکدیگر باشند.

سپس یک طرف این دیوار به سطح زمین و دیوار ثابت محل کار و یا اداره شما فیکس می‌شود. در نهایت شما می‌توانید پارتیشن بندی متحرک خود را به صورت گوناگون تنظیم کنید. به عنوان مثال می‌توانید محیط مورد نظر خود را به چند قسمت کوچک با استفاده از دیواره‌های تاشو پارتیشن تقسیم نمائید یا اینکه دیوارها را به صورت یکنواخت پشت سر هم باز کرده و یک محیط بزرگ‌تر آماده کنید. علاوه بر آن امکان چرخش دیوارهای متحرک به سمت دیگر نیز وجود دارد؛ و شما می‌توانید قسمت مخالف آن را نیز در صورت نیاز به فضاهای کوچک‌تر و یا یک فضای بزرگ و یکدست تقسیم بندی نمائید.

پارتیشن شیشه‌ای متحرک با فریم‌های آلومینیومی طراحی و تولید می‌شود و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ گونه دغدغه خاطر از این نوع پارتیشن بندی استفاده کنید. وجود دستگیره و قفل نهایی نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید در هنگام نیاز پارتیشن بندی را به صورت کامل باز کرده و آن را قفل کنید. قفل پارتیشن بندی باعث می‌شود تا محیط داخلی آن به صورت کامل از بیرون جدا شده و با قفل تعبیه شده امنیت آن نیز تأمین شود.

پارتیشن شیشه ای دو جداره متحرک در ساز و کار

مزایای انتخاب پارتیشن شیشه‌ای دوجداره متحرک

اگر بخواهیم در مورد مزایای انتخاب پارتیشن شیشه‌ای متحرک صحبت کنیم باید به گزینه‌های متعددی اشاره کنیم.

· اصلی ترین مزیت انتخاب پارتیشن شیشه‌ای دوجداره متحرک قابلیت تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه و بالاترین سرعت ممکن است. شما می‌توانید به راحتی دکوراسیون محل کار و یا منزل خود را با استفاده از پارتیشن‌های متحرک تغییر دهید، و مکان مورد نظر خود را در صورت نیاز به چند قسمت مجزا تقسیم بندی کنید.

· مزیت دیگر آن تنوع این نوع پارتیشن بندی از لحاظ طرح و رنگ است. در واقع مدل‌های متنوعی از این نوع پارتیشن بندی موجود هستند که شما می‌توانید دقیقاً مطابق با دکوراسیون خود از آن‌ها بهره مند شوید.

· قیمت پارتیشن بندی‌های متحرک نیز نسبت به کاربرد آن‌ها کاملاً مقرون به صرفه است. در برخی از مواقع شما مجبور به اجرای پارتیشن‌های ثابت متعدد هستید تا فضای خود را به چند قسمت تقسیم بندی نمائید. اما در کوتاه مدت نیاز به تغییر دکوراسیون پیدا خواهید نمود. در این صورت باید به کمک نصاب و متخصص؛ دکوراسیون و چیدمان پارتیشن بندی ثابت خود را تغییر دهید. قطعاً در این صورت هر بار نیاز به پرداخت هزینه‌های جابه جایی پارتیشن خواهید داشت. اما در صورتی که از پارتیشن بندی متحرک استفاده کنید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید دکوراسیون خود را بدون هیچ گونه هزینه‌ای تغییر بدهید.

· این نوع پارتیشن بندی قابل استفاده در نوع تک جداره نیز هست. بنابراین دست شما در انتخاب باز است و می‌توانید دقیقاً نوع پارتیشن بندی را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات پارتیشن شیشه‌ای، به سایت ساز و کار و مراجعه کرده و از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت، با کارشناسان تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 577254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.