قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز دوم خرداد/دناپلاس ۷میلیون ارزان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از کاهش هفت میلیونی قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک بوده و قیمت هایما اس۷ توربو به ۹۵۱ تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار خودرو بالاخره ترمز قیمت‌ها کشیده شد و روند قیمت‌ها نزولی است که به نظر می‌رسد تحت تأثیر اخبار آزادسازی واردات خودرو است. در هفته‌های اخیر دلالان همچنان در بازار ایفای نقش کرده و فرصت کاهش قیمت برخی خودروها را ندادند اما اکنون به نظر می‌رسد حتی خبرهای واردات خودرو نیز بر بازار آن تأثیر گذاشته و قیمت‌ها را کاهشی کرده است.

هنوز هم قیمت بسیاری از خودروها بالا است و فاصله زیادی از قیمت کارخانه دارد. همچنین قیمت خودروهایی همچون پراید که تولید آن متوقف شده است نیز دائماً تغییر می‌کند به نحوی که قیمت پراید هنوز به کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان نرسیده است.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش هفت میلیونی قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک است. قیمت این خودرو در بازار اکنون ۵۰۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۹۸,۲۹۵,۰۰۰ تومان است. پس از دناپلاس توربو اتوماتیک در بین خودروهای تولید ایران خودرو، سورن پلاس بیشترین کاهش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با کاهش هفت میلیون تومانی اکنون به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۴۳,۳۱۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت سمند ال ایکس ۳۰۴ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۵۴۷,۰۰۰ تومان، قیمت پژو پارس TU5 به ۳۷۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۷۶,۷۱۰,۰۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای (پانوراما)، ۴۰۴ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۳۴۴,۰۰۰ تومان، سمند ال‌ایکس ۳۰۴ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۵۴۷,۰۰۰ تومان، قیمت رانا پلاس TU۵ به ۳۲۱ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۲۸,۴۱۰,۰۰۰ تومان، قیمت هایما اس ۵ توربو ۸۰۳ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۵۹۵ میلیون تومان و قیمت تارا دستی ۴۵۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۹۳,۰۳۵,۰۰۰ تومان است.

قیمت کوئیک پلاس به ۳۳۰ میلیون تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت کوئیک اتوماتیک پلاس به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۷۷,۱۵۳,۰۰۰ است. همچنین قیمت وانت زامیاد آپشنال، ۳۴۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان و قیمت تیبا، ۱۹۳ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۱۹,۹۲۶,۰۰۰ تومان است.

کد خبر 577067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.