اکران مستند زندگی «مادر جبهه‌ها»

اکران مستند زندگی «مادرجبهه‌ها»، مرحوم زهرا محمودی اولین زنی که پس از فتح خرمشهر وارد این شهر شد، ساخته «شهرام میراب اقدم» امروز ساعت ۱۸ در عمارت سعدی اصفهان، برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه توازن در این‌باره به خبرنگار ایمنا گفت: این برنامه همراه با درنگی بر شمایل بانوان قهرمان، نیمه پنهان یک حماسه برگزار می‌شود. مجموعه برنامه «توازن» مخفف کلمه‌های توانمندسازی زنان نواندیش است و سلسله نشست‌هایی برای معرفی الگوهای برتر از میان بانوان دارد.

بهناز عابدی ادامه داد: این ماه به بهانه سالگرد سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، با همکاری شهرداری منطقه سه و حوزه هنری اصفهان به زندگی اولین زنی که بعد از آزادسازی خرمشهر وارد این شهر شد به نام مادر جبهه‌ها، زهرا محمودی می‌پردازیم.

وی افزود: مهمان این برنامه توازن «شهناز اشکیان» از رزمندگان دفاع مقدس و معاون امور استان‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس است که همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهرو با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیر برنامه «توازن» اظها کرد: در این قسمت از «توازن» به زندگی بانویی که نخستین بار بعد از فتح خرمشهر وارد این شهر شد می‌پردازیم. شهناز اشکیان نیز که خودشان از رزمندگان دفاع مقدس هستند برای شرح روایتی از فعالیت زنان در ماجرای آزادسازی خرمشهر، میهمان این برنامه هستند.

عابدی اظهار کرد: برنامه توازن ماهانه است و در هر قسمت به زندگی یکی از زنان شاخص ایرانی می‌پردازیم. دو مستند قبلی موضوعی جداگانه داشتند و دکتر بدرالزمان قریب و ژاله آموزگار چهره‌های معرفی شده پیشین بودند که به شرح فعالیت‌های آنان برای الگوهای سازی و معرفی چهره آنها پرداختیم.

اکران مستند زندگی «مادرجبهه‌ها»

کد خبر 577049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.