رونمایی از مستند «مأموریت برای زندگی» در سالروز فتح خرمشهر

مجموعه مستند «مأموریت برای زندگی» با موضوع خاطرات ۲۰ تن از امدادگران دفاع مقدس سوم خردادماه، در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد روایت فتح، مجموعه مستند ۲۰ قسمتی «مأموریت برای زندگی» به کارگردانی عرفان نوایی و تهیه شده در مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس رونمایی می‌شود. این مستند با ساختاری جدید و ایده‌ای نو به بازآفرینی خاطرات ۲۰ تن از امدادگران دفاع مقدس می‌پردازد.

در این مراسم همچنین از پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد؛ هادی منافی، وزیر بهداری در دوران دفاع مقدس، سیدعباس پاک‌نژاد، مؤسس بهداری سپاه و از اولین پزشکانی که به اسارت در آمد، مرحوم سیف‌الله وحید دستجردی، مسئول جمعیت هلال‌احمر در دوران دفاع مقدس و مرحوم غلامرضا سیف‌الله، مسئول بهداری نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس چهار پیشکسوتی هستند که در این مراسم تجلیل خواهند شد. دو تن از این نامداران عرصه دفاع مقدس در قید حیات نیستند و خانواده معظمشان میهمان مراسم خواهند بود.

از مرضیه رسولیان همسر پزشک آزاده سیدعباس پاک‌نژاد، به پاس ۱۰ سال انتظار و استقامت تقدیر خواهد شد.

مراسم تقدیر از پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس و مجموعه مستند «مأموریت برای زندگی» سوم خرداد در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 577232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.