پخش ۳۰۰ فیلم سینمایی از تلویزیون در فصل تابستان

جشنواره فیلم‌های سینمایی تابستانه سیما، با پخش بیش از ۳۰۰ فیلم از سینمای ایران و جهان، در قاب رسانه ملی جای می‌گیرند.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه ملی، با فرارسیدن فصل تابستان شبکه‌های سیما با توجه به مأموریت و اولویت‌های برنامه‌سازی خود، برنامه‌هایی متنوع را برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند.

یکی از پرمخاطب‌ترین و جذاب‌ترین ساختار، فیلم سینمایی است که برخی شبکه‌های تلویزیون جشنواره فیلم‌های تابستانی را با پخش آثاری از ایران و جهان در دستور کار دارند.

شبکه سه سیما هر روز ساعت هفت، شبکه پنج هر شب ساعت ۲۴ و شبکه کودک هم با طیف خاص مخاطبان خود هر روز ساعت ۱۴ فیلم‌های خود را تقدیم مخاطبان می‌کنند.

جشنواره تابستانی شبکه امید نیز از یازدهم تیرماه گلچینی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را هر روز ساعت ۱۸ برای علاقه‌مندان هنر هفتم به نمایش در خواهند آورد.

شبکه نمایش هم علاوه بر ساعات یک، سه، چهار و شش بامداد، هشت، ۹ و ۱۱ صبح و همچنین بعدازظهر ساعت‌های ۱۳-۱۵ و ۱۷-۱۹ که اقدام به پخش فیلم می‌کند، در دو بخش ویژه ۲۱ و ۲۳ به پخش آثار دنباله‌دار سینمایی جهان می‌پردازد.

بر این اساس، علاوه بر جشنواره فیلم‌های تابستانه، شبکه‌های یک، دو، چهار، افق، شما و سلامت نیز در روزهای پایانی هفته پخش ثابت فیلم‌های سینمایی خود را در دستور کار پخش دارند.

کد خبر 576448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.