قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۲۶ اردیبهشت۱۴۰۱/پژو پارس ۳ میلیون ارزان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از کاهش سه‌میلیونی قیمت پژوپارس XU۷P بوده و قیمت شاهین به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار خودرو طی مقایسه با آخرین روز هفته گذشته، روند قیمت‌ها حاکی از آن است که دلالان همچنان افسار بازار خودرو را به دست دارند و اجازه کاهش قیمت‌ها را در بازار نمی‌دهند. این درحالی است که در گذشته حتی با انتشار اخبار واردات خودرو نیز شاهد روند کاهشی در بازار بودیم.

روز چهارشنبه هفته گذشته با دستور وزیر صمت، مجوز واردات خودرو در سال جاری صادر شد؛ اما همچنان روند قیمتی خودرو افزایشی است.

علاوه بر این، محصولاتی که دیگر تولید نمی‌شود نیز افزایش قیمت داشته که از جمله آن می‌توان به سایپا ۱۱ اشاره کرد. در مجموع در محصولات سایپا افزایش دو تا ۹ میلیون و در محصولات ایران‌خودرو افزایش دو تا ۲۲ میلیونی را شاهد هستیم.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش سه میلیونی قیمت پژو پارس XU۷P است. قیمت این خودرو در بازار اکنون ۳۳۱ میلیون تومان است. پس از پژو پارس در بین خودروهای تولید ایران خودرو، تارااتوماتیک بیشترین کاهش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با کاهش سه میلیون تومانی اکنون به ۵۸۷ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۴۱۵,۶۷۲,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت خودرو سمند ۳,۰۴۱ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۵۴۷,۰۰۰ تومان، قیمت دناپلاس توربو ۴۸۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۵,۸۵۵,۰۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۱۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۱۷۵,۰۰۰ تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۴۱۱ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۳۴۴,۰۰۰ تومان، قیمت رانا پلاس ۲۹۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۴,۸۹۸,۰۰۰ تومان، قیمت هایما اس ۷ توربو ۹۵۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان و قیمت تارا دستی ۴۸۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۹۳,۰۳۵,۰۰۰ تومان است.

قیمت تیبا دو به ۲۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت تیبا دو به ۲۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۶,۹۳۶,۰۰۰ است. همچنین قیمت وانت زامیاد دیزل. یورو ۵، ۴۱۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۱۶,۱۹۳,۰۰۰ تومان و قیمت سایپا ۱۵۱، ۱۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

کد خبر 575487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.