قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱/گرانی ۱۰میلیونی دناپلاس

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از افزایش ۱۰ میلیونی دناپلاس بوده و قیمت هایمااس هفت توربو به ۹۸۰میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز چهارشنبه هفته گذشته، وزیر صمت اعلام کرد واردات خودرو آزاد شده است. به گفته وی با توجه رفع موانع صادراتی و افزایش صادرات که به برطرف شدن مشکل تراز ارزی کشور کمک کرد، دیگر ضرورتی برای استمرار ممنوعیت واردات خودرو نبوده و وزارت صمت خواستار آزادسازی واردات آن برای ایجاد بازار رقابتی در کشور شده است که سرانجام با ارائه گزارش‌های کارشناسی و بیان استدلال‌های منطقی، پیگیری‌های مستمر نتیجه داد و پیشنهادهای این وزارتخانه در هیئت دولت به تصویب رسید.

با توجه به اینکه خودروهای خارجی در کشور با سه برابر قیمت جهانی معامله می‌شود، ورود این خودروها منجر به کاهش قیمت آن و در ادامه کاهش قیمت خودروهای مونتاژی و داخلی نیز خواهد شد. در روزهای اخیر، افزایش قیمت دلار نیز بر بازار خودرو مؤثر بوده و روند قیمت برخی از خودروها را افزایشی کرده است.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از افزایش ۱۰ میلیونی دناپلاس است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۴۵۵ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۲۸,۱۶۴,۰۰۰ تومان است. پس از دناپلاس در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، سورن‌پلاس با افزایش ۱۰ میلیونی به ۳۹۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۴۳,۳۱۰,۰۰۰ تومان است.

همچنین پیکاپ فوتون تونلند بنزینی با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت هایمااس هفت توربو ۸۷۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۸۱۵,۷۱۲,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۸۶ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۱۸,۶۰۸,۰۰۰ تومان و قیمت پژو پارس XU۷ به ۳۱۹ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۹,۹۰۶,۰۰۰ تومان است.

تیبا دو ۲۱۰ میلیون تومان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت تیبا دو به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت سایپا ۱۵۱، ۱۹۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۵۶۴,۰۰۰ تومان، وانت زامیاد (آپشنال) نیز ۳۴۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان و قیمت شاهین ۳۹۵ میلیون و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۴,۵۸۰,۰۰۰ است.

کد خبر 574888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.