بهره‌برداری از دوربین‌های ترافیکی و تجهیزات پلیس راهور شهر سردرود

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی گفت: از امروز دوربین‌های نظارتی تا روز دوشنبه به صورت آزمایشی فعال شده و تنها در حد هشدار و ارائه تذکرات اداره می‌شود؛ اما از روز دوشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه به‌طورکامل اعمال قانون می‌شود و در هر حالت، تخلفات با جریمه و برخورد قانونی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ «یونس منفرد» با بیان اینکه شهر سردرود به صورت هوشمند تحت پوشش ۹ دوربین نظارتی قرار گرفته است، اظهار کرد: رعایت قوانین موجب تسهیل در تردد و کاهش تلفات و هزینه‌های جانی و مالی برای مردم و دولت خواهد بود.

وی افزود: شهروندان در هر حالتی قوانین و ضوابط راهنمایی و رانندگی را حتی در غیاب پلیس رعایت کنند و همیشه مدنظر داشته باشند ممکن است یک دوبله پارک کردن خودرو باعث ترافیکی در معابر شود که با تأخیر آمبولانس، آتش‌نشانی یا حتی شهروندان عادی جان انسانی را به خطر اندازد.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از امروز دوربین‌های نظارتی تا روز دوشنبه به صورت آزمایشی فعال شده و تنها در حد هشدار و ارائه تذکرات اداره می‌شود، اما از روز دوشنبه بیست‌وششم اردیبهشت، به‌طورکامل اعمال قانون می‌شود و در هر حالت، تخلفات با جریمه و برخورد قانونی روبه‌رو خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد قانونی برای خود پلیس ناخوشایند است، اظهار کرد: بهتر است مردم به طور خودجوش قانون را رعایت کرده و برای پیشگیری از تعرض به حقوق دیگر شهروندان ضوابط را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم مردم فهیم سردرود به طور خودجوش قوانین را رعایت می‌کنند، در برخی موارد که با بی‌اطلاعی گردشگران و مسافران پیش می‌آید، تلاش کردیم با نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و دوربین‌های نظارتی کنترل‌های لازم انجام شود.

کد خبر 574413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.