«عصر صبا»؛ ویژه‌برنامه رادیو صبا در نمایشگاه کتاب

به مناسبت برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برنامه زنده «عصر صبا» از محل برگزاری این نمایشگاه به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی صدای رسانه ملی، برنامه «عصر صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ با موضوعات اجتماعی و فرهنگی همراه مخاطبان این رسانه شنیداری است.

این برنامه همزمان با شروع سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۱ تهران از امروز تا پایان اردیبهشت‌ماه، به صورت ویژه از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) پخش می‌شود.

رضا عزتی تهیه‌کننده این برنامه رادیویی، اظهار کرد: برنامه زنده «عصر صبا» در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بخش‌های ویژه و متنوعی برای شنوندگان ترتیب داده است.

«عصرصبا» در این روزها با بخش‌های ویژه «معرفی کتاب، گفت‌وگو با ناشران کتاب‌های طنز، مهمان ویژه و مصاحبه با بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب» همراه مخاطبان خواهد بود.

این برنامه، هر روز در محل برگزاری نمایشگاه کتاب، میزبان یکی از عوامل برنامه‌ساز رادیو صبا می‌شود و با آنها گفت‌وگوی صمیمی درباره نمایشگاه کتاب خواهد داشت.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عصر دیروز (سه‌شنبه) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمد وسام المرتضی» وزیر فرهنگ لبنان، متولیان و دست‌اندرکاران فرهنگی و ناشران ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.

کد خبر 574353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.