گسترش فعالیت‌های شهری شاهرود/ بهار نارنج نمادی از شیراز

ضرورت گسترش فعالیت‌های شهری در شاهرود، ساماندهی نیروهای شهرداری ساری، زاینده رود روح اصفهان، همراهی دستگاه‌ها با مدیریت شهری اهواز، توجه به معلولان در شهر رشت، آشنایی جوانان با ابعاد میراثی تخت فولاد، راه اندازی پالایشگاه زعفران در توس و بهار نارنج نمادی از شیراز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ضرورت گسترش فعالیت‌های شهری در شاهرود، لزوم ساماندهی نیروهای شهرداری ساری، برپایی میز خدمت کمک به تسریع رفع مشکلات شهر، زاینده رود روح اصفهان، لزوم همراهی دستگاه‌ها با مدیریت شهری اهواز، عملیاتی نشدن مفاد قانون در حوزه شوراها، توجه به معلولان در شهر تکلیف شهروندی، ضرورت آشنایی جوانان با ابعاد میراثی و گردشگری تخت فولاد، اهمیت راه اندازی پالایشگاه زعفران و گیاهان دارویی در توس، آب مسئله مهم برای اصفهان و بهار نارنج نمادی از شیراز در این بسته خبری پارلمان شهری مرور می‌کنیم.

ضرورت گسترش فعالیت‌های شهری در شاهرود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شاهرود با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های شهری، گفت: بر اساس مطالبات مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، آئین‌نامه داخلی حمایت از فعالان این عرصه در شورای اسلامی شهر تصویب و پس از تأیید کمیسیون انطباق اجرایی شد.

نیروهای شهرداری ساری ساماندهی شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ساری از دغدغه ساماندهی نیروها در شهرداری این شهر خبر داد.

برپایی میز خدمت؛ کمک به تسریع رفع مشکلات شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با شهروندان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان و اعضای شورای اسلامی بین شهروندان، فرصتی است که شهروندان بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند

جوانان باید با ابعاد میراثی و گردشگری تخت فولاد آشنا شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و شورای اسلامی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید جوانان و نوجوانان نه صرفاً با بعد معنوی تخت فولاد، بلکه با بُعد هنری، میراثی و گردشگری آن آشنا شوند.

زاینده رود روح اصفهان است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک هفته فرهنگی اصفهان، گفت: اصفهان شهری تاریخی با مردمانی مهمان‌نواز و معماری‌های بی‌نظیر و قابل ستایش است.

لزوم همراهی دستگاه‌ها با مدیریت شهری برای رسیدن به توسعه

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلفی که در شهر تأثیرگذار هستند باید با مدیریت شهری همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا تحول و آنچه استحقاق مردم شهر اهواز است را نظاره‌گر باشیم.

بسیاری از مفاد قانون در حوزه شوراها عملیاتی نشده است

نایب رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: هنوز بسیاری از مفاد قانون اساسی در حوزه شوراها عملیاتی نشده است و اکنون شاهد آن هستیم که نهاد شوراها در نظر دولت و مجلس اجر و قرب چندانی ندارد.

توجه به معلولان در شهر تکلیف شهروندی است

مشاور کمیسیون بهداشت محیط زیست خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: باید شهروندان توجه به قشر معلولان در شهر را به عنوان یک وظیفه شهروندی بدانند و به همراه مدیریت شهری همگام در این مسیر رعایت حال این گروه از اقشار جامعه را کنند تا زمینه مشارکت و حضور آنها نیز فراهم شود.

ضرورت راه اندازی پالایشگاه زعفران و گیاهان دارویی در توس

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه منطقه توس در شهرستان مشهد، بیشترین سطح کشت زعفران و گیاهان دارویی را دارد، باید کمک شود تا مزرعه بزرگی از حوزه کاشت زعفران و گیاه دارویی در منطقه توس ایجاد شود.

آب مسئله مهمی برای اصفهان است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آب مسئله مهمی برای اصفهان است و در کشور از اصفهان به گونه‌ای یاد می‌شود که گویا حق این شهر نیست، لازم است مسئولان این حق را پیگیری کنند.

بهار نارنج؛ نمادی از شیراز

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: این شهر سابقه دیرینه‌ای در موضوع سرانه فضای سبز و باغات قصر دشت و سایر باغات گسترده در سطح شهر داشته است و این سابقه مربوط به زمانی بوده که ابنیه و ساختمان‌ها و مناطق شهری در شیراز محدود بوده، اما وسعت باغات بسیار گسترده بوده است.

کد خبر 574181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.