ثبت نام سایپا ۱۴۰۱ بدون قرعه کشی و محدودیت + قیمت محصولات، فرم و پیگیری پیش فروش

سایپا، فروش خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۱ را آغاز کرد؛ در این طرح جدید، محصولات زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، پادرا پلاس بدون محدودیت و قرعه کشی عرضه می شود و شرط خرید خودرو، ثبت‌نام در سایت است.

به گزارش ایمنا، بر اساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش این گروه خودروسازی اعلام شد.

ثبت نام سایپا

متقاضیان می‌تواننددر اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت ۲۴ ساعته تا زمان تکمیل ظرفیت، نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام سایپا ۱۴۰۱ بدون قرعه کشی و محدودیت + قیمت محصولات، فرم و پیگیری پیش فروش

نحوه ثبت نام سایپا

  • ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
  • ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
  • ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
  • دریافت کد رهگیری
  • مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در این طرح خودرو نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس عرضه می‌شود.

قیمت محصولات سایپا

در طرح پیش فروش سایپا محصولات با قیمت زیر عرضه می‌شوند:

  • نیسان تک سوز آپشنال با قیمت پیش فروش ۱۲۹ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان
  • نیسان دوگانه سوز آپشنال با قیمت پیش فروش ۱۴۲ میلیون و ۶۶۱ هزار تومان
  • پادرا پلاس با قیمت پیش فروش ۱۵۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان
نوع خودرو مبلغ علی الحساب قیمت خودرو موعد تحویل
نیسان تک سوز آپشنال ۱.۲۹۳.۶۳۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان مرداد الی شهریور سال ۱۴۰۱
نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱.۴۲۶.۶۱۰.۰۰۰
پادرا پلاس ۱.۵۰۴.۴۵۵.۰۰۰

سایت سایپا

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

ثبت نام سایپا ۱۴۰۱ بدون قرعه کشی و محدودیت + قیمت محصولات، فرم و پیگیری پیش فروش

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

  • فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.
  • در صورتیکه پس از امضای قرار دادی فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزوم به نصب و تجهیز و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوط صادر خواهد شد.
  • در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
  • هر گونه محدودیت‌های لازم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال شده است.
  • در روش پیش فروش، قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت بوده و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد.

تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است. قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

  • یکی از بسته‌های خدمات در زمان تکمیل وجه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمات و یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از ثبت نام اقدام کند.
  • با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را طبق بخشنامه‌های ۱۸۴۳۱۴ مورخ ۱۲/‏۰۵/‏۱۴۰۰‬ و ۱۸۶۶۸۹ مورخ ۱۳/‏۰۵/‏۱۴۰۰‬ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
  • با توجه به دستورالعمل‌های صادر توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌شود:

الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری باید با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از دریافت برگه احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل کند.

ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد باید حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل کند در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص و فاکتور خودرو نمی‌شود و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز دریافت خواهد شد.

  • به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات اعلام شده در جدول، شرایط فروش غیر فعال خواهد شد.
کد خبر 573832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.