۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
پایش سلامت کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از آغاز طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری این شهر، به‌مناسبت هفته سلامت خبر داد.

محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: معاینات چکاپ (پایش سلامت) برای تعیین سطح سلامتی کارکنان شهرداری همزمان با «هفته سلامت» از هفدهم تا بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

وی افزود: کاهش سلامت جسمی و روحی کارکنان با افت کیفیت عملکرد سازمانی آن‌ها ارتباط مستقیمی دارد و انجام معاینات ادواری، ضروری است.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری با مشارکت کادر پزشکی مؤسسه خیریه مهد کرامت شهرستان سمنان انجام می‌شود.

مظاهری با اشاره به تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان، تصریح کرد: این اقدام موجب شناسایی بیماری فرد، امکان اقدام به موقع برای درمان، کاهش هزینه‌های درمان و پیشگیری از عوارض خطرناک بیماری‌ها و سایر عوامل تهدیدکننده سلامت افراد می‌شود.

وی گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کلینیک‌های سطح شهر، برخی سازمان‌ها، پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، استفاده از ظرفیت مشاوران خانواده برای کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های آنان، پایش و نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های پیشگیرانه کرونایی و نحوه اجرای آن در سطح مناطق و سازمان‌های شهرداری از مهم‌ترین اقدامات مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از بدو تأسیس تاکنون بوده است.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان افزود: ارائه تست رایگان کرونا، اجرای طرح‌های سلامت‌محور برای شهروندان مناطق کم‌برخوردار و ارائه خدمات مشاوره‌ای و درمانی ویژه بانوان از دیگر خدمات این مرکز است.

کد خبر 573277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.