تجسمی‌های «وضعیت آخر» و «خیال کن» در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه «خیال کن» در گالری زمستان و «وضعیت آخر» در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران، دایر خواهند بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه «خیال کن» جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ماه در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند.

این رویداد با نمایش آثار هنرمندانی چون احمد امین نظر، فریدون آو، مرتضی رازفر، جلال شباهنگی، علی‌اکبر صنعتی، جواد علی‌محمدی‌اردکانی، محمد فاسونکی، آوین فرهادی، علی گلستانه، رضا لواسانی و آرمان یعقوب پور از شانزدهم اردیبهشت تا دوم خرداد ۱۴۰۱ همه روزه (به جز شنبه‌ها) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است. آئین افتتاحیه نمایشگاه «خیال کن» نیز فردا جمعه ساعت هفده در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

همچنین خانه هنرمندان ایران در نمایشگاه جدید دیگر خود نیز با عنوان «وضعیت آخر» میزبان آثار و چیدمانی از زهرا حبیبی خسرو شاهی است که بعد از برگزاری افتتاحیه در روز جمعه شانزدهم اردیبهشت از ساعت هفده تا بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه همه روزه (به جز شنبه‌ها) در ساعات ۱۵ تا ۲۰ در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه به قلم زهرا حبیبی خسروشاهی آمده است: «باید اعتراف کنم که یک تنه نمی‌شود. ایده ساخت ایگوی دو از باقی‌مانده ایگوهای نمایش قبلی‌ام را داشتم. اما حالا تصمیم به حراجشان را دارم؛ نه برای نجات درختان زاگرس و نه برای هیچ خیریه‌ای. این‌بار برای خودم، برای ادامه مسیر….»

کد خبر 572893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.