رویداد هنری "زنده‌باد زنده‌رود" برگزار شد

رئیس دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود گفت: رویداد هنری "زنده‌باد زنده‌رود" روز سه‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه، با حضور بیش از ۵۰ هنرمند از شهرهای اصفهان، یاسوج، یزد و شهرکرد برگزار شد.

سعید امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویداد هنری "زنده‌باد زنده‌رود" در ضلع جنوبی پل خواجو، اظهار کرد: این رویداد، عصر سه‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه، با حضور بیش از ۵۰ هنرمند از شهرهای اصفهان، یاسوج، یزد و شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: این رویداد با حضور مخاطبان بسیار مورد توجه قرار گرفت و حضور این هنرمندان از شهرهای مختلف بازتاب گسترده‌ای در کشور خواهد داشت.

رئیس دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود خاطرنشان کرد: همدلی میان مردم برای رفع مسئله زاینده‌رود، فرونشست زمین، اثرات زیست‌محیطی جاری نبودن زاینده‌رود، همت ویژه و فعالیت جهادی مسئولان که برای حل این مسئله مورد انتظار است و اقشاری که از این جریان سو استفاده می‌کنند از جمله موضوعاتی است که در آثار خلق شده توسط هنرمندان در این رویداد دیده می‌شد.

امامی اضافه کرد: عکاسی حرفه‌ای از این آثار به زودی انجام شده و تصاویر آن در قالب‌های مختلف از جمله موشن گرافیک در سطح گسترده در کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 572742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.