ماه رمضان، تبلیغات فریبکارانه جریان سلطه را از بین برد

امام جمعه بادرود گفت: ماه مبارک رمضان، باطل‌السحر تبلیغات فریبکارانه چندین ساله جریان سلطه و ایادی مزدور داخلی آنها بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا, حجت الاسلام علیرضا قاسمی امروز_ سه‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه_ در خطبه نماز عید فطر با تبریک این روز، اظهار کرد: عید فطر روزی است که مردم مسلمان پس از یک ماه ریاضت و تزکیه اخلاقی با روزه واجب، تلاوت قرآن کریم، دعاهای مختلف و سایر عبادات، خود را آماده می‌کنند تا از دستاوردهای ماه مبارک رمضان برای زندگی سالیانه خود بهره‌برداری کنند.

وی با بیان اینکه در اسلام دو عید سعید فطر و قربان بسیار مهم است، گفت: ماه مبارک رمضان امسال باطل‌السحر تبلیغات فریبکارانه چندین ساله جریان سلطه و ایادی مزدور داخلی آنها بود که افکار پلید را القا می‌کردند.

امام جمعه بادرود افزود: حادثه حرم‌رضوی و شهادت دو روحانی فاضل و تشییع باشکوه آنها در دو روز متوالی و نیز مراسم کم‌نظیر شب‌های احیا در سراسر کشور و در آستان مقدس آقا علی عباس (ع)، تمام نقشه‌های معاندان و دشمنان را نقش بر آب کرد؛ راهپیمایی روز جهانی قدس جلوه دیگری از حضور باشکوه و حمایت امت ولایت‌مدار ایران اسلامی بود که به رخ جهانیان کشیده شد.

وی در خصوص احیای سنت حسنه پخش نذورات در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، تاکید کرد: مردم بادرود متدین، متعبد و متشرع، ولایت‌مدار و متحد هستند و باید این صفات را حفظ کنند.

کد خبر 572573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.