تصویب طرح تحقیق و تفحص از مجموعه شهید کشوری و چشمه توتی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان طرح تحقیق و تفحص از مجموعه کشوری و چشمه توتی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی پیش از رأی‌گیری و تصویب طرح تحقیق و تفحص از مجموعه شهید کشوری و چشمه توتی، اظهار کرد: در این دو مجموعه به ضوابط شهرسازی و مسائل ترافیکی توجه نشده است و شاهد ساخت و سازهای نامتعارف و نامتوازن و رعایت نکردن سرانه‌های مربوطه همچون فضاهای سبز، آموزشی و بهداشتی و خدماتی و نداشتن پارکینگ که در هر مجموعه‌ای شبیه آن لحاظ می‌شود، هستیم.

وی ادامه داد: معابر تنگ و بدون امکانات لازم در این پروژه برای خودروهای امدادی و آتش‌نشانی از مشکلات این مجموعه است که خدمت‌رسانی را سخت می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به وجود آسیب‌های اجتماعی در این مجموعه اشاره کرد و افزود: همجواری با تصفیه خانه فاضلاب جنوب اصفهان نیز مشکلاتی برای این مجموعه ایجاد و آن را به یک کانون بحران در کنار شهر اصفهان تبدیل کرده که هر لحظه مانند بمب اتم به شهر خسارت می‌زند.‌

وی بررسی اینکه در روند ساخت و سازها خلافی انجام می‌شود و چه کسانی در این تخلفات شریک بودند را اهداف اصلی این تحقیق و تفحص دانست و گفت: اگر اکنون کاری نکنیم چهار سال آینده باید پاسخگو باشیم از آنچه دیگران برایمان به ارث گذاشتند و آن روز قطعاً شریک این اقدام خواهیم بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: البته خیلی‌ها که این تخلف را انجام دادند در جایگاه طلبکار قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایمنا، در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان طرح تحقیق و تفحص از مجموعه کشوری و چشمه توتی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

کد خبر 572261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.